Friday, July 11, 2008

semester baru

salam. perhaps a short update. before masuk isi, NUGHUL! ENUL! SHIDA! KEMBA! GEDIK!NUA!! wa!! mish uols lah!!! *nangis 5minit*

k. akhirnya, aku selamat register masuk kolej...err... bak kata adian, kolej "hate-u-but-love-u". oh, thanks to one of the akak zaba. first time aku rasa puas ati ngan pengurusan zaba. haha! well, i do feel sedikit kesal meninggalkan kiam, the staff there semua frenly. tegas, yet frenly. aduhai, sedih plak tinggalkan kiam, tapi aku lebih pentingkan keselamatan (not to say kiam isn't a safe place to be, in terms of MY safety ketika pulang lewat malam), serta tak bersedia mengalami perubahan drastik; mengenali roomate baru, umah baru, suasana baru. yes, i adapt to situation fast but at the moment, sorry, i've no intention to do so. heee... besides, my close friends are all staying inside the campus. bye bye kiam, maybe if i further study in ukm (master or part 2), then i'll consider staying there okek! hehe!

saya rindu roomate sem 3 saya serta chenta hati saya; enul.

sem baru. semangat baru. stationery baru gak??? aaaa....! gila! mana pergi segala marker aku yang tiga ketul tu? color pencils?? scale ruler?? aaaa!!!!(sekarang, masih berusaha meminimakan carutan tak bermakna itu, jadi, itu pasal banyak "aaaa". heheh) geram nye! memang la sem baru semua nak baru, tapi, marker apa semua tu, takkan nak baru gak?? aduhyai!!! sakit nye jiwa raga!

saya rindu roomate sem 3 saya serta chenta hati saya; enul.

sem ni, belum berkesempatan lagik menceburkan diri dalam aktiviti gaya idup sihat. makan takyah cakap la, makin tak teratur. sampai ke tahap, tengok makanan pun rasa cam tak lalu. kalo makan tu, memang sebab memaksa diri makan spy ada sedikit tenaga mau mengerjakan kehidupan seharian. swimming? adui...macam segan nak g sensorang. tak kesah g seorang, tapi buat masa ni, masih lagi dalam penyesuaian diri dengan semester baru.

saya rindu roomate sem 3 saya serta chenta hati saya; enul.

sem ni, projek housing. tema; Sustainable. apa tu?? isk, itu lah yang sedang aku study sekarang. maka, dengan itu, saya undur diri dulu. perlu lari pulang ke ukm semula (now di umah! dont ask y!) untuk membantu adik2 jsb ni mewarna banner untuk festival senibina akan datang. NURUL! tau tak diorang siap ada LAGU untuk festsena kali ni?! *kagum* aku da dengar unplugged version lagik! fuh! i like!!!

saya rindu roomate sem 3 saya serta chenta hati saya; enul.

sekian.
note: buat kesekian kali nye, saya rindu roomate sem 3 saya serta chenta hati saya; enul!!!

6 comments:

Adian said...

LAGU?? ni eksklusif nih! ahaha nape aku xtau pape. (ke xde inisiatif nak tau.) *lari*

Chika Chika said...

T_________________________T

1) i miss you sooooo much. tapi tak rasa jauhpon. tetap rasa dekat di hati. yaya. sounds poyo. pathetically poyo but who cares. hahaha. miss you.

2) ye ada lagu? woa. camni la best. bukan cam yang previous tu. gila hambar.

3)kim salam kat semua. termasuk objek-objek yang ada di sana. kerusi, meja dan juga mesin air.

4) take care farah. anything bagitaulah. nak gi mana2, ajaklah. aku sangat banyak waktu di sini. dan waktu tu terbuang-buang.

aisyahmokhtar said...

gilak byk rasa rindu kau kat sini. patut cam toya je masa berbanner tadi.

sedap kan lagu akhyar nyanyi tu. rasa sayu plak. haha.

fara-D said...

adian
haha!ko memang!agaknye, kalo ada website festena ni baru ko tau kan?! huks!

chika
haah. rindu tapi tetap rasa dekat di hati! wahu!
eh! mesin air suda demolish lah...again! huks! rindu mesin itu weh!

a'ai
huhu. aku...kan ratu emo! kakaka!

sedap kan lagu tu, mula aku dok perah otak....lagu apa la si akhyar tu nyanyi... lama2, bila si dayah join nyanyi, dan aku pon tanya lagu apa, dan tersentak bila depa kata lagu tu lagu festsena. kagum weh!

Adian said...

what an idea! nape xwat wbsite? sah2 la senior2 ni bersikap egoistik dan lebih suke bende2 online ni. aahahhahahaaa

aisyahmokhtar said...

hallu adian, studio sblh je tu, adik2 plak tu.pasang2la telinga dgr k. ahaha