Saturday, July 19, 2008

kesihatan

salam

kan aku da cakap, rutin kesihatan sudah beberapa lama tak dijalankan. akibatnya? ni...da macam demam da ni? (perasan kah satu perangai ku yang suka heboh kan ke dunia sekiranya jatuh sakit? sheeesh! such a drama queen! ceh!)
esok malam, akan bertolak ke kelantan. ke tempat kelahiran abah ku. ecehhh! apa akan jadi di sana? just wait n see. huhu.

beberapa minggu yang lalu (agaknye), tangan aku ada gatal2 tekan sms masok competition la kunun. competition kungfu panda dalam majalah utopia. haha! ntah, tetiba aku terasa nak join sebab tgk adiah dia cam comel. ngeee (ish! tak kesampaian lagik mau tgk kungfu panda ni!!) then, kesah kemasukan kecompetitionan tuh sudah sama sekali aku lupakan. ngeh! tetiba, masa balik umah few days back, ada satu surat utk aku. uik? suratkah?? sangat la pelik. bukak2 je surat tu, tercampak 2 ketul complimentary movie pass.
wahlA!!! walopon sekadar saguhati jer, but thanks GempakStarz! haha! saya suka nonton yer! *wink* ok la tu! ^_^ dalam pada tu, semalam, aku cerita la kat a'ai tentang adiah tu, sbb kebetulan a'ai pinjam majalah utopia kepunyaan seorang junior 2nd year. sambil aku dok menyelak majalah utopia tuh, dan-dan la terbukak page kungfu panda winners list.
tergelak besar sekejap aku bila nampak nama aku siap ngan ic tercatat situ. gelak yang tak leh blah. bukan sebab jakun nengok nama masok majalah (er....ada sikit ler...) tapi sebab terkezut kerana memang kebetulan dok citer pasal adiah tuh. hek. (err....motif citer ni??)

orang kata, kalo sakit, jangan mengade-ngade sangat. kalo dimanjakan diri ngengade dok buat muka kesian sedang saket, memang makin sakit. ek? maka, sekarang, wa mau mandi, g basoh baju, turun studio kaco adik2 wat keje festsena, pura-pura wat site analysis dan sewaktu dengannya. sok, balik umah anto kete. actually, bleh je balek hari ni, tp sebab da janji ngan mereka nak tolong wat souvenir, maka.... sok pagi je la balek ke pangkuan keluarga. kalo sok masih kurang sihat macam hari ni...maka, baru la bleh bermanja ngan abah mummy! haha! dengan sapa lagik aku nak bermanja kalo bukan mummy abah i kan... nak bermanja ngan studiomates @ rakan2 lain, heh! mau kena lempang wat perangai ngade ni! kakaka



p/s: aku bukan anak emas la weh! kadang2 je ngade manje.... bukan salu! jangan salah paham ek! hehehehe

1 comment:

Adian said...

ahahah bestnye...