Saturday, July 19, 2008

memori

1. mrsm balik pulau
next week, ada majlis jubli perak mrsm balik pulau. how i reallllllyyyy wish i could go. i miss the school, miss the people there, teachers, friends, makcik2 pakcik2 ds, the court, the classes, the library...aaaah! unfortunately, i'm going for the trip to kelantan (site visit), departing tomorrow and only coming back on the 24th/25th (not quite sure yet). sedihnye! seems like everyone's gonna be there. aduhai! sedih sedih sedih! sebab takpat g kot aku demam ni??? ngeee! *dush* ngado! banyak sangat sweet memories, juga sour peads2 serta masam2 juga, sepanjang pengajian kat bp tu. well, nevertheless, i should not hold on to those past coz life goes on, aite? naaa, dont get me wrong, i cherish the moments every single beat of my heart, cuma mengharap, semua orang sedang bergerak maju kehadapan. insyaAllah, ada jodoh dan rezeki, kita akan bertemu, hatta bertembung ketika berjalan-jalan nanti. bpians, i love ALL of u! do take care, and all the best in life!

2. Kolej Mara Kulim
disini, aku mengalami satu kehidupan yang sangat pelik. dalam erti kata lain, interesting. yes, aku pun sebenarnya tak tau nak describe macam mana, tapi kmk adalah salah satu pengalaman hidup yang aku takkan lupa. aku kenal 1001 manusia dengan 1001 perangai yang amat berbeza, tapi satu kepala. aku sayang mereka, especially dak kelas aku lah kan! heee... bila lagi nak jumpa dorang ek (ek eleh farah....baru hr tu reunite bagai! cet! emo emo emo! doink!) eh bebudak, tak reti2 ke aku rindu korang ni! ish....

3. UKM
hah? motif? aku kan still pelajar ukm?? heee....
meh i explain sini.
sitting alone in the room leave me with a LOT of time to generate the brain to rewind those memories. note:alone! apa khabar rakan2 yang dah tamat pengajian tu? semalam, petang-petang, lepak kafe dengan a'ai sambil makan roti sardin yang enak tuh. tetiba, terngiang-ngiang gelak tawa kenkawan. ingat tak lagi, dedulu, kadang-kadang, waktu petang masing-masing lepak kafe makan-makan sambil dok crack jokes dari gurau bersih ke gurau kasor semua ada. otak sedang dibebani projek, tapi masing-masing masih mampu tersenyum gembira. ada pernah, musim berkayak yang takleh blah punya. tetiap petang dengan kejakunan berebut berkayak. ada yang takot air bagai, siap berposing2 ngalahkan model. aih.... bulan puasa, beli juadah sesama then berkumpul bukak puasa depan studio tu. malam, merambu nek moto g mapley untuk sahur. kadang-kadang, da ting tong, wat aktiviti bajet-fotografi kat putrajaya tetengah malam buta tu. bergolek kat tengah jalan, peluk tiang lampu la. aduhai, macam kanak-kanak tapi sunggoh la gumbira. sedih nangis sama, marah sama meletup, gembira sama ketawa. unik. setiap sorang ada kepala sendiri tapi semua pun macam satu. haish... apa pun, aku turut sayang studio aku yang sekarang ni. means, aku amat bersyukur punya satu keluarga yang besar! oh ye, adik2 junior juga, sangat la disayangi. penyayang eh aku ni? lalala.... adik2 2nd year, i kagum lah progress archisurvivor korang! can't wait the event to come! all the best guys! i support uols tau!! adik2 yang baru masuk, err....maaf, i tak kenal2 lagik uols, insyaAllah, event festsena nanti kita suaikenal eh! ecece ... oh, tak lupa, para 4th year 5th year sekalian, selamat berjuang! kakaka! jauhnyeee studio korang, kalo tak, alamat tetiap hari i serang uols buat kacau bilau! haha!!


eh? apa wa merapu ni? sakit rindu ke hapa? aduhai.... kronik lah farah diana nih! tolong weh! tembak ubat pelali kasik si fara-d ni, biau dia tdoq, senyap sket. ni tak, melalak je walopon sore serak!! pastu ngade ngadu idong tekak semua gatal! *DUSH!*


*kecepek!pengsan....*

3 comments:

aisyahmokhtar said...

alahai.. pasni xleh g kafe minum2 petang neh, kena cari port lain. jom high-tea kat danau. wah~

iyela, mmbr2 sama2 susah senang, mestilah teringat. sayu wehh. xpa, yg penting ingatan dlm hati kita. ^_^

gue jua nga sabar mau nungguin festsena di frim. walaweh~ juga perlu menghafal lagu archisurvivor yg kren tuh!

p/s: mentang2 da de broadband, bleh post blog hari2? hehe.

fara-D said...

apa kelas hi-tea, kita p swim terus la! baru sehats!! eceyy!!

ala a'ai, tu waktu sensorang je bajet sayu weh! kalo tak, insyaAllah ok je... kita kan masih punya satu sama lain, dan mereka2 yg takde di depan mata tu pun tetap dekat dihati

archisurvivor!ayoh!! eh, cik nurul join kah??

aisyahmokhtar said...

cek nurul gayanya x g festsena tuh
xpa, kita wat kroni sendiri. haha.

oh, swimming.. mak berenang kat laut dalam je.. xpandai kat swimming pool, x cukup luas. ahahhaha