Saturday, July 05, 2008

cuti da nak abes?

ha? masalah nye, cuti ker?? heheh...ada gak la seminggu cuti ek
tapi puas gak cuti seminggu (betol2 cuti) dan sem 3 ni orait la. sangat best. sebab banyak gak benda yang aku target nak buat terlaksana.

1. reunion xkmk klas M kat PD. walopon kelam kabut sket, tp amat sonok dapat gather ngan mereka. flashback memories and mencipta memori baru. fuh! best!

2. gaya idup sihat. btul kan nurul, especially awal2 sem 3 tu, memang aku puas sangat bergaya idup sihat sebegitu. makan teratur, petang-petang wajib g swim, makan buah epal hari-hari. walopon kesferaan aku blum berubah lagik jadi bujur atau silinder, tapi memang gaya idup macam tu buat wa amat puas hati. tapi satu je la yang kurang sihat yang tetap kami tak dapat buang = kuat tdo! hahaha!

3. tudung baru. ehek. aku da lama nak try stail tudung baru. thanks again to roomate. hehe. walopon muka cam tak sesuai je bertudung cenggitu, tapi aku selesa, sebab senang dan takyah boh brooch pon takpe. aku kan si sengal yang selalu kehilangan bende2 kecik cam brooch tu. isk. dan skang, dalam koleksi tdung ala selendang tu, ada 4 helai, semua itam tapi dua je yang penah pakai. satu tu beli sendiri, bila mummy nampak aku da stat suka pakai tudung camtu, baru dia teringat memang ada tersimpan 3 bijik tudung cenggitu, hadiah dr orang la, dari mekah la, tapi mummy tak pakai tudung camtu, tu pasal jadik simpanan muzium je. hehe

4. berjalan-jalan kat tepi laut dan penang. kat laut, puas kat feringi (and kat PD walopon tak merasa kemasinan air laut tu...huk) sonok gak just sat there on the rocks and do nothing but hear the sounds of waves sambil rendam-rendam kaki. hiks. tapi masa tu panas sangat la, maka, burn sudah! huk! akibatnya, lari la kami dari tempat kejadian mencari masjid terdekat untuk membersihkan diri. huhu

5. air terjun. sudah lama mengidam nak ala-ala berkelah kat air terjun. tapi dak studio, paling-paling pun a'ai yang nak g, takpun the chinese boys (contoh nye, guan yang menggelupur bila aku sebut nak g sg gabai) . dak lain lagi suka ngadap internet kot. hisy budak zaman skang niii...

so far, itu je yang aku ingat. ok la tue! Banyak seh kejayaan tu! haha
k lah. off dlu. macam takde je mende lain nak buat kan... daaa....

8 comments:

Chika Chika said...

gaya hidup sehat tu seriously menjadi okey! imagine kalau kita bersekedudukan selama tiga tahun. mungkin ada hasil yang memberangsangkan walopon sikit. tapi kau perasan tak, kita tak makan snake lanmgsong! berjay! kita tak de pon duduk2 sambil mengunyah makanan2 tidak sehat seperti yg sering kita lakukan sebelum ini. yeay! gimme five!


style tudung baru. gimme five lagik!


insyaallah isnin ni aku gi ukm. insyaallah. nak jumpa prof. then aku carik anda okeh/

fara-D said...

wokeh! no hal!

err....kami mmg tak makan snake...snake kan ular, haiwan yang haram dimakan weh! snack adik snack yer!heee

Chika Chika said...

aaaa....SNACK! ishk :( i know its SNACK, not SNAKE! aaaa...apsallah.


btw, saya takde mood la farah.
saya nak tdo je.
saya stress

fara-D said...

heee.... jgn lak menyentap aku sound snake ngan snack tu ek! heee

stress? aduhai....awat2? buzz je kalo nak aku wat lawak bodo ke...erk?

lek lek...jgn terlampau stress, nnt membawa kepada kemurungan. huuu

g dgr lagu i'm yours (jason mraz) sangat best dan jumpy2...hee! best! may cheer u up, perhaps.

Chika Chika said...

best eh.
jap donlod.
aku sakit perut ar...
*redflag*

Chika Chika said...

erk. lagu neh. laa... aku tak tau tajuk dia. tp dah penah donlod pon. ekeke

Adian said...

video klip i'm yours lagi bes.. pasal travel bersantai dan berkelah di sana sini..

hahaha saya kan remaja zaman kini. kalu waterfall tu ade wifi baru i pegi (motif?)

btw, gedik dh pulang. trus tgk sepi. f****t! nk tgkkk..

fara-D said...

adian
gedik g tgk sepi???? bukan nak ajak! hampas nye budak!!!!!!!!!!!!

hahaha saya kan remaja zaman kini. kalu waterfall tu ade wifi baru i pegi (motif?)
ayo! kalu sume remaja mcm lu, alamat, utan ujan batu bata la gamaknye nnt....hisk!

chika
haha! agak da...sbb tu aku tak send kat hang:LOL: btol ckp adian, video klip dia sangat rasa nak pergi berkelah jadinye....heee (tak tgk vclip pun mmg aku mengglupor nk berkelah kan! haha)