Saturday, May 31, 2008

lagi-lagi air

salam....

halluuuuu!! rindu i tak?
*dush!* ngade la ini fara-d! perasan abis! (hah! banyak tanda seru ni.....abes la ade orang marah nnt....ayO!)

hmm. so far, skang ni obses ngan aktiviti renang.walaubagaimana pun, saya ni bukan lah perenang bertauliah. berenang-renang ke tepian secara kuak bebas gaya tersendiri. renang gaya dasar kolam pon sedang belajar, tapi tak pas-pas lagik. chiks chika gak yang menjadi fast-learner bagi sesi renang semalam (sifu nya, tanya chika! kakaka!)

erk! nak tulis apa eyh? ntah la. yang nyata hati sedang gumbira ni! tatau nape. hahaha! gembira ek ko farah?! kojo ko da siap ke? saja ni.......

k lah....nak pergi berpura-pura siapkan kerja! (sebenarnye nak sambung tgk series chuck! huhuhu!! )

daaaaaaaaaa.!!!

~smile even tho ur heart's crying coz a smile is one of the therapy to wash ur tears away...!~*fara-d*may2008*
(tibe-tibe la nak ber quote bagai kan....)

5 comments:

Chika Chika said...

1 . berpura-pura menyiapkan kerja. hina gila statement. lainkali jangan kasi tahu kebenaran. waakakaka. aku boleh faham secara sendirinya.

2. berenang bila ada cikgu baru best wo. baru lah tak membuat aksi panas yg tercipta secara magik.

3. aku pelik. mula2 kau da pass dah selam. tiba2 lupa. aik. takpe. nanti kita praktis lagi sampai aku punya kaki yang tak berapa kuat ni menjadi kuat. bodo punya kaki.

4. beli swimming suit baru weh!

5. ketagih, beb!

fara-D said...

chikS cHika
1. ye, aku mmg suka bwat statement berani sebegitu rupa~! wakakak! hehe

2. hmmm... mmg sejak azali lagik, kalo ada cikgu/lecturer tgh observe aku praktikkan ajaran dia, kompem tunggang langgang keje aku. penah ko tgk aku wat dwg masa en mazlan dok round studio dlu? jwpn nye, TAK. sbb aku men nyorok2 kalo dia tgh round studio! huhu

3. tu la pasl! aku pon pelik. sonok weh renang camtu tapi musykil apsal tbe2 lupa teknik yg baru dipelajari! short-term memory kah??

4. tunggu ada duit jatoh dr langit dlu weh!

5. ye! ketagih jugak nak sentuh lantai swimming pool tuh! huhu! siap ajak nak gi swim ni ha, tapi da tak sempat. mppj nye pool tutup jam 6 bukak balik jam 9 mlm...tabest laaa....

Chika Chika said...

sonokkan semalam? malam kolam tu kita yang punya.

*panas terik hujan badai kita lalui bersama... * ekekeke. dari mendung bawak ke rintik. dari rintik bawa ke hujan. dari hujan menjadi reda. dan membawa ke panas. fuh, mmg jiwa kental gila arght!

fara-D said...

dah dah...dia da mula bermadah daaa....

Chika Chika said...

negh negh. nak madah lagi dasat?? kang muntah kang. muntah dlm pool. yucks!