Friday, May 09, 2008

cool down bebeh!

salam....
see...aku da kata kan, bila aku dah cool, aku akan lupuskan entry lepas tuh.
aku sorang kakak yang baik kan?hehe


pada yang ada membaca entry yang ada didelete tu, diam-diam suda! just expressing out my anger je! yeeha! now that i already get back all my senses, i realise how lame was i. pathethic indeed. hehe! wat malu diri sendiri sajor!! ahaha!!


nuff said.


final paper utk semester 2 sessi 20072008 akhirnya selesai semalam dengan subjek Keusahawanan Seni Bina. (still tak puas ati kenapa mesti keusahawanan senibina.,..y not KESOPANAN seni bina instead eh? hehe...naah...i understand y Keusahawanan Seni Bina is necessary but i just thot that Kesopanan is such equal, tho. dont u think so? hehehe)
selepas paper, kami2 berkumpul di studio bermeetingan dengan en mastor untuk tugasan Lukisan Terukur part2. aiyoh! waktu aku keluar sekejap melarikan diri dr meeting tuh, en mastor mention nama2 daerah bagi list umah yang bakal kami ukur. sadly, i heard dari dak2 ni, mersing wasn't in the list! aaaa! kecewa kecewa kecewa!!! saya mau MERSING lagi! tahukah anda saya sangat suka pergi mersing! SUKA ok SUKA!! jahat tau g wat list baru tanpa meng-include daerah mersing! ish.......

alamanda-mid-warta-mines
malam tu, selepas meeting tu, balik bilik dulu bereksperimen ngan kamera abah sambil menanti jam 8.30mlm untuk kua berjimba bersama rerakan, terima kasih kepada en anuar beserta unser nya yang kacak itu! wuhU!mula, konon nak nonton. tgk list of movies, ironman je la yg macam worth it. tp kat alamanda, latest show was at 10pm and definitely was selling fast. al-kisah, berceceran (ada ke perkataan ni??) la kami ke midvalley. last-last, ironman gak la pilihan terakhir kami. jam 11.40pm. aish, midnite lah kami. bes bes. aku suka (exclude the taliban-like nye isu ngek tuh...the movie would have been better without it!) yeah! hero best!kakaka!! i mean, sangat smart la weyh. cam genius2 nye guy. and dia nya cars... waaah! bersinar2 mata ku!!!! saya pun mau kumpul kete seperti encik ironman itu! ada sesiapa bermurah hati mau hadiahkan barang sebijik dua? huuuu....
ye ye...saya amat suka en ironman dgn suit dia..dpt terbang! wwuuu! kan best aku jadik pilot (da stat brangan daaaaa......). tapi mummy pernah cakap kat aku....
"farah mana leh jadik pilot, kang terhantuk nak masok cockpit!"

ayo!! kejam juga ayat itu! huhu! saja mummy melawak...tapi sinis gila! haha!! sabo jo la!

keesokan harinya, kemas2 barang dan kemudian ke warta bersama ainul. then, g lunch. tgh dok lunch tu...

"nul... jenjalan jom?"
"hmmm...mana?"
"mines!" serentak kami bersuara...err...almost lah! hehehe

maka....menggelupur la kami ke mines. enul beli headphone, aku? haha! setelah sekian lama tak membeli pakaian, akhirnya semalam dapat purchase sehelai yang bersesuaian dan berkenan. kehkeh!.

ayo! sekian. wa mau sambung nonton series H2O! heheh...daaa! mwah!

3 comments:

Aida Zahrol said...

dah dapat baju g berkenan dan bersesuaian tu tayang ar kat sini...baru teruja :P

Chika Chika said...

berceceran? macam geli bukan ayat tersebut?


har har har!


mmg best eh ironman? cam biasa, aku akan jd manusia terakhir yg menonton. biasalah... slow n steady :p oi, makan hati kan tak dapat melacur-cam. :( sedey di dalam hati neh.

apply kolej tak short sem? jom la bersekedudukan.

fara-D said...

chrySalise
ahah!nk i tayang baju ker u? i tak pandai posing laa....


hiik! ngade kan? soh tayang baju, bukan tayang diri kan!lalala...


ChikS Chika
haah! cam geli la plak!
bleh la...tapi aku nasihat ko...eh silap...aku nasihat ADIK2 ko spy jgn tgk ngan ko! kang ko tanya mana baik mana jahat! kesian depa!


kakkakaka! ***larikk!!***