Friday, May 16, 2008

ayo.untuk tidak menghampakan cik chrySalise ku yg comel ini, maka, aku pon melayan tag. aku suka layan tag dalam blog ni...muahaha!!

7 Facts on fara-D

1. berbadan besar tapi berperangai macam budak kecik!
2. suka mengemas tapi sangat tak reti mengemas. erk. apakah?
3. saya extend setahun untuk pengajian sarjanamuda sains senibina saya sbb saya repeat subjek design saya.and am not regretting it sbb ia telah membuka sket kelampian ku selama ini yang agak lost men-design.huhu. jadi, orang yang bertanya berapa tahun course saya ni, saya akan jawab 3 tapi 4. fahamkah?
4. aku suka main air. kalo kerja membersih, aku prefer membasuh. tapi....aku malas basuh kete aku! haha!
5. suka berangan. yikes!
6. tak suka ubat liquid, especially ubat batuk.
7. selalu ada masalah dengan pc @ laptop. (encik2 pc dan laptop mmg tak suka ngan fara-d kah?)

7 things that frightened fara-D
1. kalo buat jahat, Allah turun bala on the spot, balasan dpt cam bayar 'cash'! (sbb aku sronok mengena orang! wuuuuu)
2. katak
3. menganggur pas grad nnt. @ keje dengan gaji sikit @ keje separuh hati. (hey! jangan tatau, kalo aku kerja aku bisa jadi workaholic eh! kalo wat assignment je malas!kakaka)
4. kematian...
5. ditinggalkan
6. kebencian. ~aku takut bila diri aku merasa benci dan aku takut diri aku dibenci. T_T
7. tak siap project design! aaaa!meroyan!

7 Songs for the meantime
1. Nakal -Gigi
2. Makhluk Tuhan Paling Seksi - Mulan Jameela
3. No Air - Jordin Sparks ft. Chris Brown
4. No One - Alicia Keys
5. Aku Lebih Tahu - Mila
6. Warkah - Bau
7. Karma - Cokelat

7 phrases which fara-D always said
1. ayo!
2. erk!
3. takat ___ (fill in the blank, eg: Mercedes) ko tu, aku tak heran! (ni ayat ketika bengang bwk kete)
4. ha?
5. eh?
6. kejadah nye?!
7. wah! (penangan stacy af6 la neh!)

7 valuables things for fara-D
1. family ku+sahabat ku
2. abah nye nikon d40 (ayo! aku mmg suka mengharta peribadikan kamera abah aku! ngeee)
3. wang!!!
4. handset
5. sunglasses (waha! mmg g mana pon akan usung mende alah ni.... g mana2 outdoor la! kalo g shopping, kejadah nye!!!)
6. berus rambut (ayo! bangun tdo, nak tdo pastu berus ni dicari. ada dua je, satu kat umah, satu adiah from nana. aku takkan guna sikat lain!)
7. CLK (ahaha! kejadah nye....Cute Little Kelisa k....sorry, i dont fancy mercedes yer... tak heran! bmw i heran! haha!!)

7 first times in chrySalise
1. jadi che'gu tadika - after matrik, before masuk ukm. ayo! cute sangat dak2 tu!
2. beli handset guna duit sendiri - Nokia 3200, da rosak tapi tak sanggup nak tolak!
3. first time minum 100Plus - waktu kiok massa climb gunung jerai kat matrik dlu
4. first time main gamelan, 2006. - untuk performance UKM. sangat jatuh cinta ngan itu alat muzik lah!
5. first time pergi oversea - US, family day opis mummy.
6. first time bwk kete berpenumpang (selepas dpt lesen la) - anta anip g skolah. n he regret it! kakaka!
7. first time lihat donia - 30 jun, 1986 (haaa...da abis modal ni!!)

7 Lucky Persons [for i pass this tag around :P ]
1. .....
2. .....
3. .....
4. .....
5. .....
6. .....

7. .....


sila fill in the blank sendiri ek....malas nak pk....lalalalalalalalalalala~!ah. penat! mau sambung kerjaan! daa!! ^_^

No comments: