Thursday, May 10, 2007

Prelude Latihan Industri

9may2007-Lalala.in office.waiting for the architect-in-charge of ME to finish his breakfast. awat la segan sangat? hampas! (ni tulis dlm buku neh! sat ni balik umah, post kat blog!haha)
seriously blank ni. orang lain mcm lepaaaaak je. seingat aku, mandy (admin) kata, banyak projek on-going. Yang mr howard ('supervisor' akuwat masa ni...) tgh handle project kat Dubai ngan Australia. Mr Lau plak (yang dalam proses resign...architect yg mana tempat duduknya aku amik ni...hehe) tgh handle lapan projek! tuh baru dua orang, in all, ada LIMA org architect dlm firm tuh. jadi, bak kata Ms Lau, mereka sendiri sedang tak stabil dalam pembahagian tugas skang.
disimpulkata, aku sendiri dok terkial2. Tensennya! (macam babe. dia msg aku smlm...balik umah jam 9.30pm), tensen dia lain, tensen dia sbb ADA kerja yang nyata! ntah la...lain la rasa aku! Ok. Mr H da datang! GTG!!! sambung later!(9.55am)

10May2007-(2.08pm) oih!So much later la kan! ni tgh tunggu Mr. H kasik keje. semalam mcm tensen, tp buat pe tensenkan diri kan? fara d kan bijak mempositivekan emosi...lepak ah! org len lg byk keje! act, takla bosan pon keje ni... cuma emosi sebagai org baru yg wat aku tertekan. no hal lah!ooops! Mr H dah datang!
Ok! back to work!!!


*huh. sekadar prelude untuk entry akan datang. apa yg tertulis di atas adalah hasil tulisan dikala kebosanan tunggu arahan dari supervisor sementara aku, mr howard. well, really hope he can later be the permanent supervisor. ye la, setakat hari ni, dah mula stat paham stail dia. maka, kalo tuka supervisor, masak la aku nak re-adjust keserasian menerima arahan. tak pun, mr lau ke....he seems 'gila-gila'. mcm besh je...berpengalaman tu aku rasa konpem la... ye la, dah nak resign pon encik tuh. aihh... cukop. sambong ujung minggu ni. kalo tulis byk2, tak jadik la entry ni sbg prelude!haha!!

bajet nak wat cam konsert prelude af lah tuh!!~chet! XP

2 comments:

Chika Chika said...

tak sangka ko temakan pujok rayu aku. update pon diary kantor.

weh, ko leh on9 kat opis ak? aku xley. bozz tak bg. ahaha.. ala, lgpn takde masa nak men pon. nk menung pon x sempat. aku cuma sempat temenung bila pshop tgh saving file. wakaka...

fara-D said...

haha!!ditakdirkan pc aku guna tuh zaman kuno punya...autocad pon LT 2000... photoshop tarak.. sketchup pon haram tadak!!

mmg semata-mata jadi drafmen aku kat ctu skang!! ngadap otocaaad ja...

alahai...