Tuesday, May 15, 2007

mengintai kisah di balik gua

aihh!! tak update2 pun tentang latihan industri kan?!

malas lah nak tulis. tapi hari nak lah conteng-conteng sket.
the whole last week seems like a disaster to me. i was emotionally-retarted!!
haisy! seriously, i dunno why but i was always on negative-thoughts. im not usually like that. most of the time, aku bisa positif. err...ye ker?
hehe....

but ...alaaaah....dah malas lak nak tulis!!!
tulis sket lah....
hari ni sedikit cerah bagi aku! ehek!!
fara d sudah makin kua dari 'gua' nya! huhu!!
sekurang-kurangnya, hari ni wat rutin lain sket daripada hari-hari yang lepas. dimana setiap hari dok adjust part section 3 bagi projek di dubai tuh. adjust railing kat carpark. RAILING okeh!! bosan tau! menanges aku kebosanan tahap melampau!
dan semalam, chui yin, a very thoughtful sweet girl, mengajar aku cara2 guna plotter. pastu dia ajar cara lipat dwg. utk disubmit ke majlis shah alam, mmg leceh sket, lipatannya musti ikut kriteria.adoi!
oh ye, chui yin adalah...err...drafter kot...

dan tadi... chui yin telah menugaskan (is there such word??hisy...) aku untuk print drawing2 detail dalam saiz A3 untuk tender dwg bagi projek perumahan fasa 2. oh yeah!! lebih sonok dari ngadap dwg ja... thanks cik chui yin kerana telah menambah kan kepelbagaian dalam tugasan ku ini. Alhamdulillah... dpt gak aku jeling2 projek housing. but so far dpt tgk detail je lah. xpe xpe... kita lihat esok hari yang insyaAllah menjanjikan lebih banyak cabaran. semoga fara d bisa melalui nya dgn tabah. tadi tak sempat plak nak risik2 sapa yg usually g authorities... xpe, sok maseh ada. sok nak korek2 dari kak ani (admin...teman sepejabat...slalu kua lunch ngan dia lah...) sapa yg usually g authorities. nak nyendeng2 ikut lah!haha!!

adoih!suda saket kepala la dey! fenin2 lalat lah!!adios!!pray for me always yah!....

kenkawan sekalian yg sedang menjalani latihan industri!! go bebeh!!! chaiyok!! kita boleh!!

signing off!! zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..........................

5 comments:

Chika Chika said...

yeay.

gud 2 noe u're getting ok. anything bitau la. i might not help, but we can share. kita sama2 terseksa ni hah. ihihihk.. tp kekadang cam best ja keje ni. takde apa nk dirisaukan

fara-D said...

atas semangat kekuatan yg kamu implementkan juga!! kalo tak, tungging golek gak aku!!huhu!!thx!!

yeah!!kita berusaha!!muah!!

yeah yeah....maybe bosan ulang ayat ni tp seriously lah, i MISS U!!!!

Chika Chika said...

ye la. lama rasa tak jmpa kan? *cam ayat org cerchenta plak daaa* cut! cut!



aku kesian kat bai roti. camner la agaknya dia ubati diri dia kan? dah la dia mmg hantu internet. rasa tak seram je internet tanpa hantu tu. sian dia...


mari enjoy kesemua seksaan ini!

Adian said...

haha... rasekan ketiadaan aku sementara ni. hehe.. aku dh xde internet ni, tiap2 ari cek suratkhabar utk rancang jadual menonton tv. haha... xpe xpe, aku rest dulu, kang aku buat kemunculan mega dengan berbelas2 entry skaligus, bacela smpi tkeluar mata korang.

salam dari pejabat,

fara-D said...

cis!!bleh online dipejabat!!cis dan cis lagik!!


hayyo!! ngantok gila aku tadi!! padan muka, gatal tdo lambat!!
XP