Sunday, May 20, 2007

AFUNDI

ok.saya tak pernah segila ini. saya tak pernah fancy af sesewel ini. af 5 ni pon saya tak de ikot sangat pon. tapi saja2 tgk final konsertnya tadi. dan tiba-tiba saya jadi gila. tambah-tambah pula mummy hulur handset soh AFUNDI MILA!! SEBANYAK MUNGKIN!

giLa!! sangat GILA! tapi sangat berbaloi!! mila besh!!sangat! sedap sore dia! comel pula! dan terbukti dia besh sbb...MILA JUARA!!!! yeah!!

percaya atau tak, lantak ler, tapi saya mula terpikat kat sore mila......err....TADI!! masa dia nyanyi lagu Persis Mutiara tuh. hey, btol ckp aznil, bkn senang nak tarik org dgn lagu BARU. to the fact that the song dipraktiskan hny seminggu, yeah mila!! u're da best!! When she sang Cinta Pura-pura...adoi!! best juga!! *tepuk tangan untuk mila!!!

tak pernah saya mahupun keluarga saya buat kerja gila mengundi sms bagai. tapi mlm ni tlah terbukti saya dan mummy bisa menyengal! kami send...err....10 undian seorang which makes it TWENTY!! dan BERBALOI!! ho yeah!!

dah.cukop! noktah!!



MILA ROXXXX!!!!!!!

3 comments:

Chika Chika said...

masa diary seblom konsert 9, aku masih suka heliza. time dia training lagu KESAL (which is ... i like this song v much) aku rasa sgt teruja dgn vokal heliza. lagipon mila agak galak la. kdg2 tgk kat konsert meluat. Tp lama2 naik meluat tgk heliza yg tak honest dan hipokrit. control abes. Pas ja dia buat MELETOP ngan rock dia yg supersaiya tu.. sampai ribut satu akademi... aku mula meraguinya. ekekek... sbb lepas dia buat gempak ngan kejayaan rock dia tu, dia da len mcm ja. Apalagi, aku terus sumpah.. heliza takkan menang. Dan aku tros sokong MILA. hoyeh..walaupon dia galak, galak la kau... Sore ko mmg mabeles

fara-D said...

huhu.aku tatengok diari sgt. tp terpegun ngan sore mila. mmg gila vote dia...err...ada sbb len aku ngan mak aku sanggop melabur wang ringgit vote mila...sbb tamau ebi ON TOP!! kalo ikut, candy dll waaaaay better than ebi! huhu!(berdasarkan konsert 9 tuh ler...ehehehe)

Anonymous said...

yeeeee...sy sokong...sokong kata2 kamu berdua!!ahahaa..
saket je hati aku xdpt tgk full konsert bile blackout,hampeh!!