Sunday, December 28, 2008

Awal Muharram

salam.

Salam maal Hijrah buat semua. Selamat membuka lembaran baru, semoga hari-hari mendatang lebih elok dari hari-hari semalam, insyaAllah.

wuhu! semoga sem baru ni encikMALas yang selalu menyelubungi aku beransur pergi dan encik RAJin pula datang menemani sisa-sisa akhir aku sebagai pelajar di ukm. oh sedih kah bunyi? mana mana.... ? sapa sedih? eh eh.... rata-rata, aku lihat rakan-rakan yang final year, mesti mengutarakan kesedihan dah nak abis belajar etc, bakal berpisah dengan rakan-rakan. oh tak mengapa, itu mereka. aku? haha! aku tak sedih? hati kering? wahlallala...suka je hangpa nak judge aku hati kering eh. sekeh kang!

well, sedih sedikit tu ada la... tapi rasa nya, tak patot biarkan kesedihan menyelubungi diri. perpisahan kan selalu aja terjadi dalam kehidupan kita kan... hanya satu proses kehidupan. rakan-rakan, guru-guru, pendidik, staf-staf jabatan, swimming pool kat danau...semua tu akan dirindui.... tapi jangan la bernada sedih. ceriakan hati, sebab tanpa ada nye perpisahan, kita takkan kenal erti rindu, tanpa ada nye kejauhan, kita tak mungkin rasa dekatnya hati kita pada semua yang kita sayang. oleh itu, marilah kita sama-sama mensyukuri semua yang hadir dan lalu dalam hidup kita semalam, hari ini dan esok. 


erk. kenapa aku melalut cam dalam karangan bahasa melayu pulak neh???



kekurangan modal sebenarnya. nak upload gambar-gambar, tak terdaya. dalam laptop ni photoshop nan ado. fyi, aku suka edit-edit dulu gambar befor mengupload. jadi, lain kali je la mengupload gambar-gambar merapu sepanjang cuti neh.kehkehkeh....


p/s: 
1) cik kembaa!!! selamat menempuh kehidupan bergelar student semula!! cehwaH!!!
2) diri sendiri - tolong tampar diri sendiri supaya rajin2 sket oi!
3) cik nurul bakal kawen - semoga sihat2 selalu agar dapat melaksanakan tugas harian dengan lebih berjaya
4) rakan-rakan studio - selamat menempuh satu sem lagik...insyaAllah..... (wuuuh! aku cuak plak neh!)
5) rakan-rakan ex-studio yang da keje - keje molek weh! yang nak sambung part 2 tuh, tunggu aku bleh? kehkehkeh.....

5 comments:

Adian said...

nak tolong tamparkan bleh? hahahaha...

happy new sem!

happy new year! (hijrah+masihi skalik)

fara-D said...

oh. tak mengapalah....saya masih mampu menampar diri sendiri. heheh!


selamat tahun baru juga!

HAPPY new sem??? haha! insyaAllah....

Anonymous said...

encikMalas???
nape x cik malas??
kesian lelaki...
kihkih..=P

fara-D said...

anon:heh! itu nama nya opposite attraction....kiranya penulis tu laki, for sure punya 'cikMALas' yg terbit.
hmmm...ooh...amboi.... encikMALas notice je, encikRAJin tu tamau kesian kan jugak ke...? haha

Anonymous said...

ye..mari berusaha cik kemba!!!!
miss u..