Saturday, December 27, 2008

entry takda modal

salam.

bak kata nurul, tag adalah sumber entry ketika ketiadaan modal. heh.
aku ada banyak benda nak cerita, tapi bila mood tak ada (tambah-tambah, cuti da nak abis neh.), maka...kita layan tag je lah.

(isk...aku ni, bila cuti, manjang mood takda nak update blog.tapi time-time busy ngan all the projects, gatai tangan pulak nak mengupdate. ceh!)


1. Do you think u are hot?

if i don't THINK i'm hot, takkan ado pic seperti diatas. haha. verangans tak sudah aku ni. maaf ye, sindrom angkat bakul ni semacam sudah sebati lah dalam diri setiap penghuni jabatan senibina ukm tuh. muahaha! (haha. statement menyelamatkan diri tuh! ^.^ )

2. Upload your favorite picture

3. Why do u like this picture?
picture taken 2007 (kot?).  so far, suka gambo ni sebab berciri kuch kuch hotak hang. muahaha!

4.  When was the last time u ate pizza?
two weeks ago. cik ainul belanja ketika beliau berpindah ke damansara. feeewiiit! (motif feewiit?heh. abaikan....)

5. The last song u listened to?
cinta jangan kau pergiiiii...tinggalkan diri ku sendiriiiii....
Cinta Jangan Kau Pergi-Anggie

6. What are u doing now besides this?
YM dengan cik aida. lama tak jumpa beliau. rindu lah! aida, jangan lupakan aku dalam planning cuti-cuti malaysia di terengganu nanti ye! hiks

7. What name u prefer besides yours?
Zulaikha. cis. pengaruh novel lah ni. the last two novels i read, dua-dua watak heroin dia nama Zulaikha (baru perasan lah....) . and....kerna terpengaruh juga dengan kisah cinta Nabi Yusuf R.A. dengan Zulaikha. 
(tettt! mood jiwang strikes again!)

8. People i Tag

1) cik aida zahrol. sebab tadi berYM sakan dengan beliau.
2) my dear shamoo. da lama pulak tak chat bercurhat bagai dengan hang. hehe
3) cik kemba. oh...setiap kali mau tag, pasti ada nama dia kan. kehkehkeh....
4) cda comel. blog dia da bersawang sangat. walopon dia seperti sudah retire, tapi aku tetap amu dia jawab tag neh. heheh!
5) mcLong. mana ilang cik kak ni weh......

9. Who is no 1?
rakan seperjuangan ketika form 4 dan form 5 dulu. masa mula-mula kenal dia, agak tergugat rasa sebab dia cam kerek, tapi turns out, orangnya cool bebeh! cewah! aida...kembang la tu i puji tu....

10. No. 3 is having relationship with?
jeng jeng jeng....ramai wooo!!!

11. Say something about no 5.
sudah lama blog beliau menyepi. oh. dan sudah lama tak bertemu beliau. last jumpa masa aku praktikal dlu kot. ek? dan masa kmk dulu, aku adik dia kakak, kalo bertembung aku dengan bag kuning aku, mesti dia jerit "ADIK!! nak p mana? jom la ikot akak!" dan aku akan menjawab "tak boleh la AKAK!! mak suruh balik teros, jangan merayau!" pastu, masing-masing gelak cam hantu!

12. How about no 4?
bestest fren kat KMK dan kini dan insyaAllah selamanya. ironinya, aku pompuan paling beso, dia pompuan paling kecik lam kelas. mulut si kecik ni bising. ada aku ada dia dan tambah pzol, memang sakit kepala semua orang.

13. Who is no 2?
oh. bestest fren juga, kenal waktu form 4. rapat sangat amat kerna kami satu team, satu kelas, satu dorm dan satu kepala la jugak. team volleyball yang aku gelarkan serikandi. feeewit.  aku rindu ko sham!!!!

oh. sekian tag malam ini. aku mau membuat sedikit design kad ucapan untuk kakanda ku terchenta. dah berkurun beliau minta tolong aku wat kan...sok beliau nak balik sabah, hariii niiii baru aku terkial-kial nak buatkan. ampun ya nana!! hehehe

9 comments:

HidayahSham said...

huu..aku ditag rupe2nye.sorry lately bz tlg member aku..akak dia nak kawen.so aku jd pembantu peribadi dia.hukhuk.ni baru aku ade kesempatan menyinggah di blog ko.akan ku jawab tagmu dlm masa terdekat ni ye fara cyg..muahs2!XD

Anonymous said...

KUCH KUCH HOTAK HANG

waaa. i pon suka foto tersebut. so sweeet (gaya Paed)

berjalan dalam hutan di Bandung. Maigod. Pilu dan sebak bila terkenang. Oh. Memori cinta luka (eh eh tetiba plak)

fara-D said...

shamoo
xpe xpe...jawab bila anda berkesempatan waktu. huhu. take ur time, tapi MESTI jawab tau! he he he...

chika
T_____T nangis lapan tempayan berpuloh-puloh minit. ayo! soap opera btol!

norasidah said...

farah sengaja kan..
mentg2 aku dh menyawagkan blog aku..siap ada labah2 g..
sbb ko,akan ku jwb..
hehehe..

norasidah said...

farah sengaja kan..
mentg2 aku dh menyawagkan blog aku..siap ada labah2 g..
sbb ko,akan ku jwb..
hehehe..

norasidah said...

farah sengaja kan..
mentg2 aku dh menyawagkan blog aku..siap ada labah2 g..
sbb ko,akan ku jwb..
hehehe..

fara-D said...

wah la!! demi aku? yeeeha!! tau tau, ko sayang aku kan! kehkehkeh!!

terima kaseh! ;)

Aizar Azman said...

wa..kene tag ke?
insyaALLAH akan ku jawab..
lambat 2weeks boleh tak??tunggu cuti midterm ??

Aizar Azman said...

baru prasan..ur answer no.10..ewah,buat spekulasi yer cik kemba!