Wednesday, June 04, 2008

mode berlukisan kerja (supposed)

salam

short update perhaps?


damn! done the most stupid thing today; wrote a pay-check worth RMXXX.XX WRONGLY!!! bongok taw! bleh la plak.... da la abah da sampai pj masa tu (i was then at the tyre shop in serdang)
handphone, bateri kiok. bertuah abah nak boleh contact aku skang kan. ayo!!!! takot abah marah! farah diana ni memang sengal ubi sket, nak tulis cek pon tak gheti. kejadah kan.....

camne weh camne? naya kes ni. cina kedai tu pon pandang semacam je kat aku. siap mintak no tepon aku lagik. eleh, ingat aku nak tipu hangpa ka? sorry la beb! wa tak sengaja do!sok abah wa pergi la kat hangpa bayaq balik! ada rosak lu punya bisnes ka?? erk! knapa aku emo sebegini? patutnya, wajar pekedai tu pandang slack or semacam sebab aku yang dah berumor atas 20 tahun ni bleh sangat tak peka terhadap cara menulis cek yang sah. kan? ayo!

kena g tepon abah ni! *nangis 5 minit*


but on the other side, im still in the happy mode! haha! cacat btol! tapi betul apa, idup mesti ceria. kalo ceria, bila sakit cepat baik, bila sedih cepat terubat, bila demam cepat kebah. dan bila mereng camni?? wahaha!!

aku tertelan ubat kuda mana ni sampai mode aku hyper dua tiga hari ni weh? sepatutnya menyiapkan lukisan kerja neh, pelan-pelan semua aras nak kena submit jumaat ni, tapi mode aku yang terlampau hyper ni macam merasok aku berpoya-poya di internet ni ha. kejadah weh?! malam sila lepak di bilik je ye farah, jangan gatal nak berinternet kat fakulti, cari nahas namanya tu. sabtu ada planning, maka jumaat kene setel SEMUA ya. ahad lak da nak gerak ke penang. isk! cepat la sampai penang, aku sunggoh rindukan penang! aku rasa, mau larikan diri skejap masa program tu berlangsong, aku nak lawat cikgu-cikgu balik pulau. rindu sangat kat depa! cikgu mail....cikgu zuraini... eh? haah la, cikgu shahrul kan da pindah kelate, tak dapat nak jumpa dia agak nya. apa kabo dia eh gamak nye...yang aku tau, dia da kawen. huk! rindu la cikgu2....




haih? aku rasa, apa yang aku dok karang dalam otak tadi untuk dimasokkan dalam entry ni sangat lain dari apa yang da ditulis ni. itu menandakan, kewarasan aku da kurang stabil ni. sekian, baik aku berpura-pura lagik berlukisan kerja dan seterusnya menngelupur keesokan harinya akibat tak siap drawing! lalalala...
sekian.

4 comments:

Adian said...

aiyoh, salah tulis? terbayar kat orang lain ke?

fara-D said...

tak ah...tertulis ...eh...ko dok sebelah aku je ni....nah aku tunjuk silap kat cek tuh!

Chika Chika said...

salah sikit ja pon.
tak pe. lenkali cuba buat salah besar sket.
hahahahahaha!
mampos kena baling ngan abah ko.

fara-D said...

gila kau! kang dengan tayar spare skalik abah baling kat aku!!!