Friday, April 03, 2009

MUMMY!!!

rakan baikku di brisbane tu dok merindui bondanya teramat sangat.
oh darling ku nurul, sabar ye... saya terharu membaca entry anda yang misses ur mom so badly.

tadi aku berbalas mesej dengan mummy.
walopon jarak aku dengan mummy ku tak sejauh jarak nurul dengan ma nye,
tapi....oh no, ratu emosi dah nak main peranan beremosi. adoiii


eleh korang, jangan ngada nak tuduh aku anak manja.
well, aku tak kesah pun korang nak label aku anak manja ke apa, hak aku nak merindui mak aku.
mummy and abah are my everything. tak salah kan aku rindu dorang, walaupun baru minggu lepas aku cium tangan mereka.
aku nak teman mummy check mata, sebab mummy sorang-sorang je kat klinik tu, kena scan mata every one hour, dari jam 9am sampai 5pm. malangnya ada kelas jam 3pm nnt. aku tetap nak pergi skang, tapi mummy menegah daripada buang masa dan minyak, mummy risau anak manja dia sorang ni kena rushing to class later. i really dont mind rushing tho, tapi kalau aku tetap degil pegi jugak, lagi dia marah plak...tamau tamau. tamau mummy marah!


oh man!! aku memang ratu emosi paling berjaya kalo melibatkan hal2 besfren dan keluarga ni!!! ish ish ish, dah sudah! g wat design skang! make mummy and abah proud!!




MUMMY!!!! I WANT U SO BADLY!!!!!!!!!!!



sincerely,
anakmu yg sedang stress amat dan sangat rindu kan mu dan sedaya upaya bertahan demi mummy ku..................

1 comment:

I.L.Y.A.N.I.E said...

Yes!

Baca entry kat Nurulism tuh, buat aku pon rasa sebak dan miss my mom damn much lor

=(

sob sob sob...

Bertahan, Farah!
go go go

=)