Tuesday, March 24, 2009

lagi sebok lagi galak mengupdate

ala...short update saje.
kenapa?
gara-gara terjumpa satu file word Laporan Meeting.
terkandung dalam laporan tersebut adalah minit mesyuarat (konon) dan agenda gathering kmk kelas M yang lalu. ok. terus buat aku rindu bebudak sengal tu. cis!
korang...bila next gath! takkan nak aku yang terkinja2 lagik woi! grrrr....

pastu. termuncul lagu gamelan plak kat media player. isk. sedih tak berkesempatan mendalami muzik gamelan. pernah mencuba join kelab gamelan, tapi time constraint sangat lah. aduh. sedih.

ting! boleh tak aku sambung blaja nanti bidang muzik traditional? wakakakaka! good good. dah punya penambahan dalam option sambung blaja nanti. kekekekek...

aku rindu sessi training gamelan untuk performance workshop masa 1st year dulu. dengan geng2 studio, dengan senior2 yang superb punya cool. oh. rindu mereka. (maaf kan aku eh, aku memang kuat emosi. cis!)

aku rindu nak main alat muzik gamelan. layan weiii. antara semua2 komponen gamelan tuh, gambang la yang paling aku tak reti (oh.dan maybe gong ngan rebana/kompang dia tuh) ooops. maaf, ye aku bukan reti sangat muzik gamelan ni, tapi aku pernah gak bermain alat muzik gamelan secara kontemporari. cewah. lagu kitaro ngan lagu mustika tuu... thanks to encik azan (erk. en azan kan nama dia???) yang telah mengajar.

sebut rindu jugak, aku rindu bermain bola tampar. to be exact, aku rindu bertampar bola dengan geng srikandi. tapi.... masing-masing dah berhaluan masing-masing. semua macam dah berubah. masa dan jarak agak merenggang kan mungkin. aku rindu semangat team srikandi. (haha! walopon aku yang sesuki melabel team tu srikandi, aku pedulik hapa... janji team aku tu sememangnya berjaya ke peringkat seterusnya ketika itu. ) oh man. dari dak kmk, rindu gamelan, dari gamelan, bising rindu bola tampar, dan meleret-leret perasaan rindu. dan ye, paling rindu (selain mummy abah dan family yang dekat tak sampai sejengkal ni ha...tp tetap selalu rindu) adalah.....


tuu...
tu ....
alaaaa
yang dok kat brisbane tuuu...
ye! ko leeeee.... T_____T

12 comments:

I.L.Y.A.N.I.E said...

Hiks...
no komen.
macam biasa, ko ley organizer terhebat alaf ini.
Chewahhh!!

Hope this year dapat la aku join.
sedih weyh.
ingat x sedih ke x dapat join?
=)

fara-D said...

itu ayat bodek mcLong. nnt lah...kasik clear sem ni baru aku bleh melakukan tindakan ok. heheheh.
kali ni, kalo ko x join, aku tanam ko cam burung unta menanam kepala!

Anonymous said...

ye la. lama betul tak jumpa kau farah. lama gilaaaaaaaa. Rindu sangat sangat dah ni. Kau struggle leklok utk final tau.

fara-D said...

CHIKAAAA!!!
insyaAllah.... thanks. ko sebot banyak2 kali agar aku dpt sambung sana eh....heeee

chika said...

Ya Allah. Tak tahu nak lompat tinggi mana kalau ko dapat sambung sini. SUmpah aku boleh seronok sampai menangis melalak sakan. HAHAHA.

Jom lah sambung kat Queensland University. Jom ar jom ar. Husband aku tammo pindah Melbourne. Dia cakap Melbourne takde tempat best nak jalan. Ada kakak yang aku jumpa masa gathering malay students brisbane pon cakap. Kalau dah biasa dok Brisbane, nanti pindah melbourne rasa betapa tak besnya aurstalia. HAHAHA.

Queensland University tau.
:P

fara-D said...

insyaAllah.... akan cuba diusahakan. huuuuu

Anonymous said...

hehehhe..
gamelan?best tuh?

fara-D said...

:)
haah. gamelan mmg layann...huuu...rindu lah rinduuu T____T

Anonymous said...

farah!!!hang nak pi sambung kt ostralia nun???huiyoo!!nak itutttt..ha!!k.ika pon dh pi sane..jom pi reramai jom...

fara-D said...

ayo. sapa ni?? hahaha...jom jom....hahahahaha! (kalu ada rezki bleh a sambung sana..kalo tak, di tanah air sajo...tak pun....lalala)

Izuan Idris said...

alalalalala...

Aizar Azman said...

adoyai..
sume nak pakat sambung aussie neh..
xley jadik neh..
kene gi gak neh..

*tp rs2 mau aku nangis berbakul2 dok sana sorg2..hish*maknenye kene kawen kan..