Saturday, April 18, 2009

design mode

happy since jumaat (tapi tadi ada juga makhluk suka sangat bermulut puaka tapi takpe, aku belajar bersabar walau mulut puaka tu tak habis-habis nak buat lawak tak berapa kelakar dia tu).
but then again, it's still too early to sit back and relax. so many things yet to be solved (well, design-wise, i mean). itu tak campor topikal study lagik. takpe farah. u can do it!!


ni tetiba nak update kenapa? sebab bebudak studio lama aku memang pandai buat ayat-ayat yang bikin aku rindu babas pada mereka. dan semua pun da ada blog sekarang ni. cewah! mantap! senang aku nak keep up updates korang (isk! korang cam tatau aku ni sentimental sket! rindu korang weyy!!! korang ni ingat ke tak kat aku...ayat pancing simpati plak! haha)

ok sudah. saje je nak update entry sket. sekadar merehatkan minda seketika dikala dingin malam menyucuk tulang. cewah!! mengada plak ayat!





Well my dear friends,
i really do miss all of u.
do take care of yourselves, k.
till one fine day, when He grants our wishes to reunite and just chill.
friends, u're one of the best thing ever happened in my life.
and for that, thank u.
take care.

regards,
tuan kereta kelisa kuning yang sekali sekala suka bawa muatan lebih!!

2 comments:

Anonymous said...

sy lom ade blog lg..

fara-D said...

eheh. mari join blogging joM!
er...siapakah? sukaaaa nak main hide & seek. ces.poyo!