Friday, April 10, 2009

hadapi dengan senyuman

salam.
aduhai.lately entry semua pun berciri emosi.
entah la.
luaran aku memang senyum, tapi hakikatnya, selurah badan aku rasa penat sangat. otak. stamina. kepala. kewarasan. emosi lagi la takpayah cakap. semua pun exhausted. kena 'reformat' kot fara-d neh.

serius, badan aku rasa penat sangat, especially these few days. nak kata tak cukup tdo, cukup je. tdo tak proper kot? nak kata kerja kuat sangat, tak siap siap jugak kerja nya. slow sangat la progress aku. oh aduhai. sabar ye sabar. sikit je lagi.
dan di saat-saat macam ni la aku perlu sangat sokongan dari seluruh pihak. (cewah!)
dan di saat-saat macam ni jugak, aku tak perlukan ayat-ayat saiko yang boleh buat aku rasa nak benamkan si pesaiko dalam longkang berair busuk itu. aku masih boleh bergurau (dont get me wrong) but tolong jangan menyentuh topik-topik yang tak relevan ye. kalo aku ada sebut "ada susahkan kau ke..." makna nye memang aku tak susahkan kau pun.

haha. la? gelak pulak?
abis? nak suruh aku nangis.? lagi penat. baik gelak.

memandangkan mood semangat stamina semua tengah down ni, sempat la jugak melayan tag si fieza neh. hampeh budak ni, sempat kau main tag ni dok time kalut2 camni....adoi laaaa....

here goes....
1.Bekas kekasih saya adalah :
oh. saya mengharap MALAS adalah bekas kekasih saya

2.Saya sedang mendengar :
Dead and Gone ...(see...media player pun nak perli tahap stamina aku neh! cis)

3.Mungkin saya patut :
pergi print 3D tuh supaya bleh figure out form bumbung.

4.Saya suka :
berangan. cis.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
yang sanggup melayan otak gila disamping emosi secara tak berkala ini.

6.Saya tak paham :
kenapa saya macam pemalas sangat ni (macam ke??)

7.Saya kehilangan :
semangat.

8.Ramai yang berkata :
"berapa lama kelisa kau ni tak basuh" eleh... kalo dorang tak sebut pun ayat tu, boleh baca dari muka masing masing ketika muka berkerut nak naik kete aku tu. haha. ada aku kesah?

9.Makna nama saya :
kegirangan

10.Cinta itu adalah:
hakmilik DIA sahaja.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
meneliti topikal study dia (aku jugak yang tak insap2 lagik kot)

12.Saya akan cuba :
menaikkan semula semangat yang pudar

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
SELAMANYA tu PERKATAAN lah...lain la "bersama selamanya sehingga ke pintu syurga", tu baru AYAT. apa la...

14.Telefon bimbit saya :
semacam perempuan gedik sebab ada bulu-bulu oren pulak. mimpi apa tah aku meletakkan mende alah itu pada telefon tersebut.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
akan terfikir untuk tidur kembali.

16.Saya paling meluat apabila :
saya berpura-pura sibuk sedangkan bermain facebook sahaja. berpuaka btol facebook tu. cis

17.Pesta/Parti adalah :
pesta ke pasta?

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anak kucing yang terjenguk-jenguk kot kot terserempak dengan musuh di sebalik tiang lalu terhantuk kat dinding ketika melarikan diri sebab terkejut member aku keluar tandas. serius comel.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
setiap detik ada keistimewaan tersendiri. cewah

20.Hari ini :
kena crit jugak, bersedia untuk kena ketuk ketampi sebab tau banyak missing elements. cis

21.Malam ini saya akan :
berenang kat tasik ukm. gila kau. buat apa lagi, tidur sambil bermimpikan zoom in zoom out autocad.

22.Esok pula saya akan :
lari balik rumah sebab budak ini sememeh betul, sikit-sikit rindu mummy.

23.Saya betul2 inginkan :
percutian yang dapat unwind kan wire yang berselirat dalam otak ni.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
da mandi ke aku sebenanye neh?

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
beli? belah dan belah....

26.Makanan Barat atau Jepun :
dua dua pun sebat.

27.Bilik yang terang atau gelap :
suram suram suriramm ram ramm....

28.Makanan segera adalah :
segera lah makan kalau lapar.....

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
penat woi.

30.Siapa yang anda nak Tag?
sapa nak jawab, jawab je lah.huuu

4 comments:

Sitie BUm BUm said...

weh...ko yg matrik ngan aku tu ke?? kmk?? mara kulim?? yg dulu slalu balas2 komen ngan aku kt friendster tu?? xsangka bleh jumpe dlm arena blog ni.. aku saje je blog walking. tp mmg x sangka!! hehe!!

fara-D said...

ye ye..haha. benar... aku le tuuh...

ramai lagi rasanya dak kmk yg berblog neh... mari lah mari. ;P

HidayahSham said...

fara2.yg no 18 tuh,time kat mrsm ke??aku cam teringat,de 1 time tu,kat toilet gak aa,anak kucing terlanggar floor toilet yg agak tinggi tuh.hahahahaha!
XD

fara-D said...

memang pun! kelong la citer!! aku bayang je da comel....kalo sendiri nampak, mesti kucing tu jadi lagi comel bagi aku! hahaha