Wednesday, April 15, 2009

adoii

boleh tak berhenti buat aku rasa guilty?
masa benda tu ada terbentang elok untuk kau guna, kau takmau guna.
walaupun hakikatnya, aku turut ada hak ke atas benda tu kan. time aku dok selesa guna baru kau sebok tanya mana meja kau. time meja kau elok tersedia untuk dimanfaatkan kau takmau pulak guna. time AKU ok...AKU dok selesa nak guna untuk membuat kerja manual, time tu jugaaaaak la kau nak melenting cari meja kau. memang la studio tu bukan hakmilik aku, tapi aku jugak deserve to choose the best out of it since u rarely stay kan. jadi, salah ke aku? (first, aku da pulangkan balik meja orang yg memang selalu pun nampak muka kat studio pada waktu sepatutnya. dan sekarang, bila muka 'studio' yang hanya muncul at odd hours tetiba membebel cari meja kau, aku rasa aku patut bolayan kan. sbb aku pun PERLU meja itu. kau pergi duduk diam-diam depan PC kau tu. tiba-tiba plak kan nak guna meja studio bagai. ah. kau keluar skang!!)







cabaran banyak betul. makin nak habis ni makin banyak plak anasir yanbg cuba tiup api kemarahan di kala aku sedang sedaya upaya isolate kan diri serta menahan diri dari meledakkan emosi yang tak relevan. jangan cari pasal farah. ingat Allah ingat Allah. sabar.
ke...aku yang overreacting ha?


susah benar menjadi farah diana nih ye.... aduhai....

6 comments:

Adian said...

hahahaha... siapakah insan itu? hulala..

eh aritu kan ko tanye aku pasal meja kan.. amik jela kan aku xguna.

alyaanajwa said...

sabo je la akak..hehe

fara-D said...

adian: huhu.meja ko da di conquer oleh elly. tapi takpe, aku hentam je buat2 tak denga...kakakaka... thanks anyway!

alyaa: tu la kan...sabau je lah... aduhai...

nora said...

sabo fara...

kat 5th yer banyak meja dan ruang yg sangat berleluasa.

konpem xde sape nak mara... sila2...

fara-D said...

hehe. thanks kak aida...nxt week k... kami serang 5th year! hehehe

Adian said...

kak aida kate kan jangan selalu dtg studio 5th year.. hahaha