Friday, March 20, 2009

kuciwa isk isk

salam.

balik ke pj dengan harapan nak meborong kat kedai stationary taman megah tuh, but unfortunately, the shop's under renovations. nangis 5 minit.

isnin or selasa, harus ke canselori melangsaikan pembayaran yuran (dan2 je kolej aku nih tau aku balik umah nak bayar utang kat bendahari ukm...balik2 je bilik tengah hari tadik, ada surat chenta suruh bayar yuran penginapan within 17 days from the date mentioned. cis)

hmm....time's running out, saje melepas lelah mengupdate...rindu la blog ini. hehehe...

sekadar selingan, mari baca lagik kesah terbaru si erin (adik sedara ku yang agak sengal. macam sapa tah sengal nye....kahkahkah)


maktok menguap.
mummy pun bertanya kat maktok.
"maktok! maktok buat apa?"
dan maktok pun menjawab.
"Yawn......"
mummy saja nak test erin yang kebetulan dok melepak sama ketika itu.
"yawn tu apa?"
maktok turut mencelah jawab, "menguap...menguap..."
tapi....
erin dengan confident nya menjawab,
"yawn?yawn tu apa?? ala... yawn tuuu..... mata wang jepun...."

?????

apakah?? YAWN adalah matawang JEPUN??



ok. i have to admit, sepupu aku yang sorang tu memang agak kreatif. T.T
aduh la eriiiin.......

13 comments:

Anonymous said...

wakakakaakakakakakakaka..
erin memang lawak...
penat aku gelak....


erin sama je sengal mcm kazen die jugak=P..hahaha..err,aku pon sama!

Adian said...

eh camne ko dapat 17 hari, aku die bagi 14 ari je.. pastu tarikh surat tu 2 hari lepas, maknenye tinggal 12 hari.. waa... nnt nk bayar bgtau skali k.

nora said...
This comment has been removed by the author.
nora said...

fara, u dapat surat chentaa jugak ke? haha..

aah la.. 17 hari??? mmmm....musykilll

fara-D said...

aik? haha... mata senget masa baca tadik kot....14 la 14....bukan 17...kahkahkah! mata senget masa tulis or masa baca kot. lalala

adian, jom...isnin or selasa nnt aku nak g bayar.... malas tangguh, kang terguna wang tersebut. mau kena bedilan tembakan bazooka nnt...haha

fara-D said...

kemba
haha! kata kemba kan aizar....kakakaka

Anonymous said...

farah, aku rasa ko patut tulis cerita erin dgn maktok sepenuhnya dalam semua entry. Gerenti tarik ramai gila readers. HAHAHAHAHHAHA. Gila gelak aku kat sini. Bergegar kepala dibuatnya.

Maktok. She's a clever girl. Very clever. Admire kat maktok. English power siot.

Erin. Kaulah drama queen of the world. Aku tak tau la nak describe erin ni camne. Mmg mencabar tahap intelektual orang dewasa.

Thanks. Buat aku gelak macam nak mati di sini :P

fara-D said...

chiks puan chika

haha! sbb tu aku suka balik umah selalu2...sebab bleh bergurau2 dengan maktok! speaking2 ngan maktok.
ye...erin mmg mencabar intelektual serta kesabaran jiwa dan raga...kadang2, rasa nak meletup otak tgk dia...adoi!

Anonymous said...

citer baru... tadik pi LCCT... erin tgk VW..

Erin: Erin suka keta yg ada huruf V-W tu..

Nana: VW tu apa erin?

Mama: VW tu erin... Volks Wagon la.. (betul ke spelling)

Nana: VW tu apa erin?

Erin: Volks Wedges...

Hahahhah... Nak jugak dia menyelitkan nama makanan... :P

fara-D said...

OK!!! LOL!!!

nampaknya...kena pertimbangkan cadangan nurul lah kan nana.... mengupdate entries on erin....sakit jiwa dibuatnya....

Anonymous said...

LOL!
dalam orang sebut wagon tu dia boleh jugak nak sebut wedges.

KAH KAH KAH.
kau sini kau erin.
kasi aku geletek kau.

Fun lah Erin ni.

fara-D said...

haha. itu lah erin. otak dia pk makan je ....isk

kak chah said...

hahahaha (tergelak terguling2)...lawak n sengal je erin nie, rindu la dulu2 farah suke cite pasal kesengalan erin nie..gadoh ngan maktok la,lwn ckp org tua la erin2