Thursday, January 22, 2009

lalala

salam.

yuuhu! teka saya di mana??

haha....

well, this whole day was not really good to me but as the day turns into night, my mood was getting better and better. Alhamdulillah
makin larut malam tara kucha tara kucha cha cha ...eh.... maap.
makin larut malam ni, makin laju plak progress... alhamdulillah.
sebab menjumpai angin baru kot. best nye kalo tetiap malam bekerja seperti ini, tanpa gangguan kemalasan seperti selalu. waha.

pengajaran hari ini; marah itu amat memenatkan. senyum itu akan selalu buat hari kita lebih tenang.
kenapa aku cakap camni?
sbb pagi tadi ada bertekak sket ngan kaklin. punya la sentap (hai....kata ratu emo kan. drama queen ni da lama tak beraksi neh!) sampai perjalanan dari pj ke bangi tuh gigi terketap je. kereta yg macam tuuut memang free-free dpt pahala kering sbb aku dok sumpah seranah perangai dorang. but as i approach the traffic light depan ukm, i realized, "penatnye rahang aku mengetap gigi" geram nye pasal kan. da la gatal pasang lagu linkin park sekuat mungkin, mana tak lagi aggresive kan. mujo bawak kelisa, mau bawak ferrari? tak ke terus michael shumacher nangis 5 minit sebab aku menggugat kedudukan dia dalam team f1 tuh. (ok! farah merapu. tak lawak farah!u're just exagerrating!)

oh k. tadi seperti ada mende nak cerita. tapi seperti biasa la, short-term memory. ngeks ngoks betol! dah la....baik sambung wat keje lagik bagos. sekian. selamat malam.

9 comments:

fievelski said...

ayyo..marah bebenor ko

Anonymous said...

marah cepat men'tua'kan diri

fara-D said...

gedix: ha. mmg. aku kalo marah kan huduh! tak perasan ke semalam tu terlebih hodoh gila aku! haha

kak aida: huuuu...tau takpe...penat wo ketap gigi! marah2 kang tak awet muda. isk..... T___T

HidayahSham said...

aku marah tak ketap gigi.tapi mulut non-stop bebel.hoho.buruk perangai.XD

fara-D said...

haha! sham. aku ada dua cara marah dan geram. satu adalah ketap gigi dan diam secara maksima. tapi kalo ada sesapa cari pasal menegor pada time menggelegak tuh, siap la tahan telinga bukan takat bebelan, tp siap carutan bagai. lagik burok perangai kan!isk1

Anonymous said...

farahhhhhhhhhhhhhhh..
aku beria baca pastu ko lupe??aduhai..
mmg kesian mitochondrion aku jana tenaga dan semangat nak tau nih..alih2,scroll bawah,short term memory..eceh!

fara-D said...

kekekeke.....ayza ayza...macam tatau kemba anda ni sengal namampos!kehkehkeh!

Aida Zahrol said...

farah...sama cam aku...kalo marah time bawak kete...mau speeding gila...

n di kerteh bawak 120-140 is agak normal...sbb jalan highway...ape lagi...nak2 i bukak lagu hujan - ludah amerika...makin panas siot...

pestu ada kete blakang cucuk2 plak...viva ku bertukar jadi ferrari tiruan jua skali skala...hahaha



p/s: i ingatkan "aida" kat atas tu is me...pelik bila masa la baca entry nih...hahahaha

fara-D said...

haha. aku ckp je aku bwk laju....tp laju standard aku la...tak laju mana pun. sbb masih tak mahir mengendalikan kete walopon auto! kehkehkeh. melepasi sedikit hadlaju pun aku da kira laju le tuh. lalalala... verangans je masok litar f1. ngeeeh!


tp tak elok weh drive time marah, sbb fikiran jadi tak stabil dan konsentrasi pemanudan terganggu, merisikokan diri sendiri dan org awam sahaja. isk isk. jangan di amalkan!!