Tuesday, January 20, 2009

AJL

ayo! macam da basi je cite ajl neh?

haha. mmg pun. tp saje je nak menghapdet. weehu.
setelah agak bertungkus lumus pulun siapkan jugak report by petang ahad tu, aku pun beransur ke bukit jalil dengan 4 hero jsb tuh. kehkehkeh. baru prasan aku sorang je pompuan masa tuh. haish.
oh. lawatan akademik kali ini disertai oleh encik gedik, encik adian, encik zaid dan encik padil ye kawan kawan. terima kasih daun keladi kepada 'artis' faveret saya yang bernama encik hafiz selaku penyumbang tiket. terima kasih daun keladi, ada event lain hulur2 lah lagik! hafiz oh hafiz....ko tak perform ke PGL nanti? muahaha!! ok. agak bangang!

the show was great. enjoyed every minit. well, it was my first time attending such event. so macam terexcited jugak la. ada la sebutir dua lawak jalanan kami yang tak seberapa. meh ringkas kan kot.

1. gedik set satu trend baru; selipar kiri lain kanan lain. fuh! pecah perot. nasib perasan masa baru turun kereta. and NASIB jugak aku ada bawak spare selipar aku weh. kalo tak, pakai la den punyo high heels yang sentiasa ado dalam kete nuh!

2. zaid mengaku "darat". heh. setiap artis yg muncul/lalu/perform dia akan tanya sapa. but no biggie, aku tak kesah pun. tak kenal artis takpe je, artis pun manusia kan. dia je yg tersipu-sipu tak kenal artis. kehkehkeh (kecuali os kot!) oh. dan zaid pandai juga memuncungkan mulut dalam gambor weh! siyes tak sangka ada bakat jugak memoncongkan mulut ketika posing amik gambar!!

3. semua pun pakat pening kepala pas abis show tersebut. cheh.

4. kes penipuan oleh gedik dek kerna nak revenge kat beberapa org 'itu'. mula aku macam pelik napa la nak tipu camtu, tapi pas gedik cerita perihal org itu dan org itu ada kaitan dgn kes dinner kolej aku thn lepas tu, aku trus kua tanduk menyokong tindakan gedik! woho! cayalah gedik.


ahak. org g ajl, review event tersebut. aku review lawak seposen dua dari geng aku yang forever sengal tuh. oh. maaf la kalo ada yg tiba2 bukak post neh mengharapkan aku review show2 artis tuh. nan ado nye, aku tak reti nak mengreview mereka doh. just that i enjoyed semua performance. dan haruslah performance aiman yang paling aku dan rakan-rakan nantikan kan... sbb artis faveret kami; hafiz bermain alat muzik (still tak dapat tangkap apa nama menatang alah tuh!) untuk show aiman. fewwwiiit! haha!

dah la. banyak kojo neh. tapi mood takdak. ssh bila nak buat keje mood nan ado neh. rasa nak pergi berenang je. aik?



tu stat merapu tu tanda dah abis modal dan mungkin sangat poyo kalo terus menulis lagik. sekian. keep on smiling peeps! dont be sengal like me! woho!

4 comments:

Anonymous said...

Jelessssss...
Farah lupe la tu kimslam dkt Faizal tahir...huhuhuhu..

fara-D said...

ala kak yus...bkn jumpa pun....tgk dari jaoh je. da jerit da masa dia perform "encik FAIZAL!!! KAKYUS KEM SALAM!!!"

tp sbb dia ngah sebok nyanyi kan...

fievelski said...

perluke menceritakan pasal selipar sebelah nan sama itu?p*pet sgt!

fara-D said...

alamak! ampun gedik! but siyes weh, cam best jugak sebenanye kalo ko troskan berselipar sebegitu rupa weh!