Friday, January 16, 2009

mental

salam.
ehem. baru balik dari dinner bersama rakan-rakan tadi. macam da lama jugak tak bertemu mereka. eh? ye ke? haha. keluar bersama tiga orang, faeez, kak yus (erk! satu fac. selalu jumpa sengih2 ketok mengetok satu sama lain. kuat disakat oleh saya! kahkah!) dan kak chah (roomate first year dlu. kak chah da grad...wuhu!). erk. dan tadi mendapat tau bahawa ada jugak orang selain dua-tiga ketul yang selalu drop comment yang membaca blog aku ini. haha. ehem ehem. eceh! takpe takpe. sila la baca blog merapu nih ye. hehehe. silakan silakan.

hoi. cam tak dak modal dah aku ni. adoi. case study neh memang buat aku down. aku sangat suka, interesting sebenarnya. tapi mungkin effort aku masih tak seberapa. adui farah. final sem neh, all out lah weh! jangan main-main sangat weh! (err.... tapi kalo aku serius sangat nanti aku stress pastu lelama nanti depress...erk...susah weh! ) erm... betulkan ayat....
farah! final sem dah ni... jangan main-main sangat weh!!

........................................

erk.
berbeza ke ayat tuh?
huiii.....beza lah weh! baca lah dengan intonasi berbeza, pasti lain kan.
ceh!
cukup.
merapu yang merapu memang tak mengenyangkan. aik? pengaruh chika dah ni....suka alih channel tengah2 bendang. ish


ye la.... nak ngaku kat sini, tujuan update entry kali ni sbb ...ehem.... reader saya merangkap salah seorang member kesayangan (err...baru tau mereka read my blog. eceh! kecoh farah!) menyuruh saya update. hambik! haha! takde point pun. maaf ye. nah link chika (sbb dorang yang tanya link blog nurul! haha!) selamat malam.












argh!!! otak slow! tolong speed up farah!!!!! dush!

No comments: