Tuesday, January 13, 2009

suuuuriram ram ram suuuriram!

salam.

aduh. tajuk tiada kena mengena. hanya sebagai luahan perasaan yang rasa seperti nak nyanyi secara sayu layu di tepi kolam teratai yang disimbahi cahaya bulan serta ditemani senyuman bintang-bintang dilangit.
(ceh! ayat nak bombastik secara purbakala!!!)

dah stress sangat. dari pagi search pasal second project ini; Therapeutic Garden for Psychiatric Patients. as for the first stage untuk project ini, tugasannya adalah case study bagi topic tersebut. hayo! dengan laptop buat perangai hari ini (tamau elaborate on this, and thank u adian for the resque! and yeah, kemerengan laptop ni nampaknya sudah tidak mampu merosakkan emosi aku secara dramatik sbb lab komputer jsb ada...terima kasih juga kepada lab computer tersebut!yeeeha), dengan berdozen2 list of gardens yang setiap satu nya info sangat la limited, sampai ke malam aku dok search lagi untuk decide garden mana nak dijadikan case untuk dikaji.
malam makin larut, maka blog ni jadi mangsa bebelan aku sebab nak surutkan sket kepenatan otak neh. huwwwah!!

dah. sikit2 cukup. al maklum la, aku masih berhutang dengan supervisor topikal study aku lagi. ayo! padan muka hang farah! sapa suruh tak wat research topikal tuh awal2 masa cuti!kahkahkah!

boleh tak aku jadikan tajuk kajian kes kali ini sebagai "therapeutic garden for fara-d" kerana fara-d nampaknya mempunyai potensi menjadi pesakit psikiatri juga! lalala

3 comments:

Adian said...

haha. blog bleh jadikan tempat mengadu skrg.

fara-D said...

sekarang ke? sudah sekian lama pun menjadi tempat mengadu domba! haha

HidayahSham said...

emm..kenape bile nak buat project penting,time tu la laptop gatal2 nak buat hal?aku jugek mengalamai masalah yg same.adekah si laptop overload ataupun terkene kejutan budaya?mungkin sebelum ni khidmatnye digunepakai untuk melayan series dan movies yg didownload,tapi tibe2 skrg dia dibebani lagi satu keje,menyiapkan final year project.hurm.XD
(otak aku weng,izikan aku mengadu domba di blog ko pule~)