Sunday, October 10, 2010

shawlipop contest

Salam 1Malaysia.

fuh fuh! apahal entry yang memecah kesawangan blog tetiba bertajuk sebegiturupa?
tak pernah pernah join contest nih.

eh eh. dah orang invite, kita join lah kannn....hai Shawlipop! terima kasih invite saya yang jarang update blog ni *update pun entry bosan bosan belaka. kehkehkeh!

dulu dulu selalu berangan nak join contest konon, tapi selalu tunggu last minute dan ketika minit terakhir tu, pasti sekadar angan angan ajo! sedih tau!

dah. konsepnya, kau jangan nak membebel lebih lebih ye, farah (peraturan ni aku sendiri bikin. harap maklum.)

tak tak tak. ok ok. meh sini aku copy paste dan edit apa yang penganjur contest gariskan untuk menjoin contest ni:


Bila contest ni bermula?
Dari 9 Oktober 2010 (Sabtu) hingga 9 November 2010 (Selasa) .
*hah! tu dia.... deadline 9 november 2010 ye. kalau kau submit 9 november 2011, sila beli hadiah sendiri verangans menang masuk contest ye.*

Siapa yang boleh join contest ni?
Contest ni terbuka untuk semua, tidak semestinya pelanggan shawlipop sahaja. Kami tidak akan bias ok!
*weeee! ni yang bikin aku berkobar kobar nak join! cuba nasib katanya!*

Apa yang anda perlu buat untuk menyertai contest ini?
First, like kami di facebook (sila refer sidebar *by means, side bar Shawlipop ye kakak kakak sekalian alam!). Jika anda tiada facebook, sila jadi follower blog ini.
Second, pilih satu gambar (gambar anda menggayakan shawl) yang paling menarik dan sertakan dalam sebuah entri bertajuk shawlipop contest.
Third, sila letakkan link shawlipop di entri blog anda.
*hah kau! masuk kali ini, kali KEEMPAT aku letak link Shawlipop. punya excited kan aku! aduh! maaf, ratu drama memang macam ini! :P


Easy. Tak perlu nak karang entri cecah lantai semata-mata nak menang contest ni. Korang hanya perlu tunjuk gambar yang dirasakan paling cantik dan menarik dan you will stand a chance to win something from NewZealand and United Kingdom, beserta sehelai shawl. Yang penting, mesti ada blog.
*maaf ye tuan tanah, peserta anda yang satu ini memang kuat membebel. hehehe. walaupun blog dia bersawang, tapi sekali sekala tu memang bikin orang nak kasik penampar kat dia sebab sakan sangat membebel. ya ampuuuuun!*

Jumlah pemenang akan ditentukan berdasarkan jumlah penyertaan.
Gambar penyertaan yang akan diterima oleh kami:
Hanya yang bershawl sahaja, tidak kisah la fashion apa shawl gipsi ke, shawl corak, plain shawl, pasmina etc. tudung bawal tak boleh eh.
Gambar tu mesti nampak muka anda dan jelas.
Anda mestilah beraksi solo. Gambar ramai-ramai tak boleh :p
*jeng jeng! time to sidai muka!


*credits to my lovely colleague as the photographer of the picture above.
and both pictures below is taken by yours truly. HAHA. nampak sangat takdak kerja dan kuat berangan!







p/s: ye laaaa...tau muka tak semenggah mana tapi tak apa, i love myself kahkahkah! dan ini nama nya GEDIKNAMAMPOSPUNYABUDAK! orang mintak satu je kot gambor, aku hentam letak tiga terus. SEMUA muka nak penyepak je tapi takpe, aku suka muka aku sendiri. eh. terperasan pulak. over lah tau! *sobs!*


So, sila bagi link entri penyertaan anda di kotak komen ini. Link di shoutbox tidak akan dilayan. Terima kasih.
*tuh dia! baik tak aku siap link kan entry contest tu untuk my readers terchenta (eh? aku ada reader kah???takpe. aku baca sendiri blog aku. :P )


ok. there u go! simple kan contest dia? (aku je yang panjang lebarkan cerita dia. T___T )
apa lagik, pergi terjah blog berkenaan! sesuai jugak untuk para blogger yang dah kehabisan modal nak membebel apa dalam blog mereka.
err...tapi, aku rasa, untuk kaum hawa je la kot ek. takkan yang bernama Muhamad Adian (contoh!) nak tayang muka beliau berposing shawl kan?

*larikk!*

sekian. (ok fine. aku tatau nak end macam mana entry kali ini. dah tengah malam ni, dengan tugas menolong rakan tak terlaksana lagi, dengan jarum jam makin beranjak ke pagi nya, dengan bantal selimut dengki mendayu dayu panggil aku peluk mereka lagi. ish. maka, sekian lah entry kali ini. entry kerja baru kita postpone ke waktu yang lebih digemari lah ye! adios people! HAHA)

8 comments:

Adian said...

MOTIF!!!!!!!! hahahaha

fara-D said...

HAHAHA! tumpang lalu ye encik adian! HAHAHAHA!

shawlipop said...

penyertaan diterima!thanks :D

SAFRAH PREMIUM ENTERPRISE ( 002155020 - T )D said...

PERHATIAN!!!! u all.."saye nak bagi hadiah FREE kat korg jom la join contest kat blog saye...masyuk...^_~"

Suehaily Mohd Jiwa said...

kahkahkah!!!eee sdg mencari shawl kegemaran ni..terjah kejap shawlipop.mana tau ada kegemaran..
nak masuk contest blum ada feel lg..haha

norasidah said...

over ye...sampai 3 gambo ko sebat...

adzani adnan said...

hahahaha.. sye la tukang amik gmbr gewdiks itu.. oppsss..

fara-D said...

ye ad! terima kasih kerana sudi melayan kegewdiksan farah yer! kahkahkah! :P