Thursday, October 21, 2010

Padah

Salam sejahtera semua.

Padah tidur dikala maghrib:

1. kepala berdengung.

2. mengantuk tapi tak boleh lelap.

3. terlepas tengok ending drama yang sedang ditonton.

 

ok fine. semua itu propa  semata. tapi memang, tadi tertidur dikala waktu senja.

hep! “TER” ok! aku bilang, TER yang membawa maksud secara tidak sengaja. aku kurang faham pula mengapa aku kecoh tentang ter dan tertidur waktu senja ini segala. yang jelas, aku sengaja mencari sedikit bahan untuk dicoret sebab mahu menguji bagaimana Tingkap Hidup Penulis ini bekerja.

 

……..

 

ok fine! terjemahan dari bahasa melayu ke bahasa inggeris secara langsung tanpa usul periksa akan menghasilkan suatu ayat yang agak hodoh, kadang kadang bodoh. maka, sebelum berbicara, sila teliti struktur ayat anda. Walaupun mengguna Google translator, sila, saya ulang, SILA check susunatur perkataan perkataan anda sebab kadang kadang, maksudnya jauh berbeza daripada apa yang anda ingin sampaikan. ha kau, nun kelaut jadinya.

 

baiklah. sekian. nak pergi bercinta dengan peti televisyen sebentar. kalau Windows Live Writer ini berfungsi secara comel (boleh lihat tutorial disini), boleh la aku update selalu. muahahaha! *angan angan barangkali. sila jangan rejam penulis blog ini kerana bercakap tak serupa bikin. sekian*

 

Yang Benar,

Farah Diana

sejak bila pulak ending entry aku ada yang benar pulak ni???

5 comments:

Suehaily Mohd Jiwa said...

hoyyeeh!akak pun guna WLW!mari update secara rajin..ceh gaya mcm xde design nak buat kann!

aizar said...

wawawawa....

lama dah tak jalan2..
errr,sy pon tertidur juge td..haish..mmg takbest otak!

fara-D said...

elly:

BESTTTT!!!! ahahaha. mudah saja! yess! ok. jom tidur!

kembar:
i ada HOT NEWS!!!!hahahahaha. (bukan berkenaan lelaki ok dear!)
dah jumpa medina tak?!!

Aliesha Kirana said...

ahahaah..gelak kn die..ahahaha.. farah.. dpt x tgk ending siti kelembai tu? hehe~

fara-D said...

ella...gelakkan apa tuh ella????

haha. dapat tengok memang ENDING dia. setengah jam pertama episod akhir tu tak sempat lah pulak!

nak kena tonton semula secara online nnt...bila masa mengizinkan wooooo