Wednesday, September 29, 2010

entry emo.

salam 1Malaysia.

arghh! aku emo.





......






......





......





sekejap. bukankah aku telah berjanji tidak mahu lagi update blog dengan apa apa topik berkaitan emosi?

baiklah.

dengan itu.
sekian.







p/s: maaf ye. pasti hampa, dah la blog bersawang. keluar update serupa tiada lebih bagus. alaaa...sorry la.
bahan terlupa nak copy lah. esok aku cuba update entry sempena genap sebulan setengah di bidang baru ini. HAHAHAHA! kecoh gila minah kampung ni. satu setengah BULAN baru! bukan TAHUN! pang kangg!! probation 3 bulan, SATU SETENGAH bulan dah gelabah nak update kerja tak seberapa tuh. lagi skalik: PANGGG!!!

1 comment:

Aida Zahrol said...

PANGGGGGGGGGGGGG!

aku dah berkobar nak mbakar emo ko pagi ni...wakakakka...setan tul aku...astagaaaa...bulan raya tak habis nak menyetan plak. wakakak~