Thursday, October 08, 2009

early morning?

salam.
this is just a short entry.
tak boleh panjang panjang sangat. pergelangan tangan lenguh sebab main tennis tanpa dimulakan dengan bismillah stretching terlebih dahulu. oh. jangan risau. lenguh sedikit sahaja.
biasa lah tu, setelah sekian lama 'mandom', sekali start bersukan secara mendadak begitu, pasti ada sengal situ sana sini sinun kan.

oh, sungguh berjela alasan. rasa mahu tampar diri sendiri.

ok. sekarang aku terfikir kenapa aku disini. tadi semacam ada bahan saja untuk di blog kan, tapi sekarang dah pudar pulak.
ku rasaaakan pudar dalam hatiiii ku...
erk? shut up u farah! karaoke kalau, p alamanda or metropoint sana ye. sini tak digalakkan.
(ah sudah!farah kalau menulis pasti saja merapu merepek kerepek ok. adoi. bila ah nak berubah niii?)


jom. sapa nak join p karaoke?
jom la jom....aku takdak geng ni.... (takada konon. bila orang ajak, alasan macam-macam kau kasik kannn...)

semalam sudah start gaya hidup sihat.konon. hopefully berterusan.
dah lama tak main tennis. oh. seronok bermain tennis dengan gdik izuan dan finas semalam.
tapi mata sumpah tak reti stop jeling kat one group of people yang sedang main volleyball kat court sebelah. oh. nak sangat buat muka tak malu and, "hi guys, may i join u? thank u."
tapi mungkin sebab bangsa mereka lain dari aku dan mereka punya group pun dah just nice bahagi dua, maka aku tahankan diri sahaja. tak apalah. lain kali, aku beranikan diri terjengah join sahaja mereka tanpa segan silu, ok?
srikandi oh srikandi. tahu tak saya rindu kalian?
semua dah bawa haluan masing-masing.
seorang di ukm juga (selain aku le), tapi SELALU jumpa sangat la kan. tak pernah kot? adoi.
seorang di kulim. dah transform jadi anggun jelita (tapi masih kekal perangai suka berangan and sedikit otai dia tu)
seorang di puchong. kerja .
seorang di kelantan. dentistry. masih berjuang lagi tak silap aku.
seorang, entah dimana, tiada khabar berita.
seorang yang junior. satu fac dengan aku. tapi dah lama kot tak nampak dia. mana la si kechik sorg neh?
oh. ada beberapa lagik kot. sumpah taktau khabar. aduhai.
saya rindu kalian. rindu nak rebut bola ngan korang. pastu serve yang kadang kadang macam nak main ngan court sebelah (ye. aku tau. tu aku punya kerja. isk.) paling rindu nak jerit kat court macam kita je yang conquer the court. most of all, aku rindu the times where we go as one. the team spirit. the fun we had.


dah! mula pulak segala replaying the past memories. dah. it's not that im unhappy with today, i really am very delightful with mylife now, even happier i guess. Alhamdulillah. it's just that sometimes i tend to miss those beautiful days before. heh.
i cherish the moments now and then.
and hopes the best for everyone.


ok. petang ni nak swimming (sebab MASIH tak ada geng kalo nak berbola tampar pun kannn) kat danau. kalau iman tak jadi join pun, AKU TETAP AKAN KE DANAU petang ini. sapa2 lagi mau ikot? (melainkan hujan. isk....)

ok. back to work. daaaa....

2 comments:

.ib. said...

ako mau... tenisan n renangan!!! ;) hehe...

fara-D said...

jom ib jom!! huuuu......sangat seronok ketenisan dan kerenangan bersama rakan2 yang havoc!