Saturday, August 02, 2008

Special Entry

salam.
khas buat seorang sahabat bernama Nurul Haizum,
walaupun sudah sedikit terlewat, tapi buat kesekian kalinya, tahniah! ^_^
we're all very happy for u. ur story was merely a fairytale which i truly adore, but yet, let it be ur own unique story. hiks! sila la buat novel kak!! ::LOL::
aku sedikit jeles akan keunikan 'fairytale' anda, wahai cik nurul. akan tetapi, tidak pula aku berharap 'cerita' aku nnt seperti kamu kerana:
1. saya bukan blogger fofuler seperti anda (hehehe)
2. itu cerita kamu, bukan cerita aku
3. aku mahukan originality dlm cerita aku

ceeeeeeeeeyyy!! mode berangan da ni!! kakaka.... jauh lagik stesen aku weh! hehehe...
sekian, wa manyak kerja wo! wa saja post ini entry khas untuk kawan wa itu sbb wa manyak sayang sama dia (am NOT les, ohkayy!) again wa cakap, wa manyak keja tp selagi wa tak post ini entry, wa manyak susah hati wo! sekian.

6 comments:

Aida Zahrol said...

fara jelez org da kawen...kui3...

fara...jom la seronok2 time menyingle ni...

leh flirt sesuka hati...tanpa sapa2 jeles ataupun marah...kui3...

fara-D said...

eh aida.... tu member aku tu blom kawen da, tunang baru. hiks! terlupa nak mention dlm entry ni....hehehe


ek eh aida ni....ye ye saje la ekau tu menyingle kunun...eleyy, iyolah tu !

Aida Zahrol said...

babe...aku menyingle laaaaa :((

broken siot...tgh heal..plis sape nak tolong heal sama2 ngan i..cepat2 isi form B kat kaunter 12

hahah!!!

Chika Chika said...

thank you farah!
dah siap tunang, nak konvo plak.
hahaha. baru skang ingat nak konvo. gagagagag!

Anonymous said...

kikikiki..
marilah bersama mencipta fantasy yg unik..
kikikiki..
oit,byk keje ek?

fara-D said...

huk. macam nak gila da byk kojo!
HAHA...EH? da memang sedia mereng da.a....... ^_^