Thursday, November 08, 2007

just for laughs


apakejadah nye gambar di atas ni? hmmmmm....
lihat betul-betul....

alkisah, fara-d ke rumah sepupunya menghantar bekas-bekas makanan beserta pisang import from tepeng, alaaa....apa org kata, balas kueh?
cuma masa tuh tade kueh so kasik le pisang. (mummy yg suruh yer...)

ting-tong...loceng ditekan
owh! aunty farah! -ashraf, sambil tekan button 'open' gate
ala ashraf ni! u're so kedekut! bukak gate macam tamau kasik aunty masuk jer! -fara-d saja beramah-tamah
hehehe... -ashraf
OMG! STOP!!!! -fara-d yg kecuakan!
OMG!! AUNTYYY!!! SORRY!!!! -ashraf, sambil tekan punat 'stop'
how dare u sepit aunty kat gate tuh!! aaaa...-fara-d, pura-pura marah.
hehehe..... -ashraf, tersengih2.

wan nun (nenek ashraf), abg aji (ayah ashraf) dah gelak sakan dalam rumah! adoi la! sebeso2 aunty dia nih dia bleh nak sepit kat celah gate auto tuh! mujo tak sakit! sakit jantung jap je la tapi...
adoi la!


p/s: actually, dah dua minggu lebih gak terjadi nih...cuma baru ada mood nak ceritakan! tak bleh ingat peristiwa tu, mesti nak gelak sakan! first time tersepit gate! kalo lif, toksah cakap la, dia mmg automatik tanpa ada yg mengawal. ni GATE...sah2 ada tgn yg bleh kawal gate tuh! isk! lawak...lawak...
lantak korg la nak caye ke tak, nak gelak ke tak...tp mmg sunggoh aku tersepit celah gate tuh! cuba kalo dikhalayak ramai, pasti aku langsung bertapa dlm gua musang sampai org tak kenal dah muka aku!!!!

11 comments:

Adian said...

ahahah... kalu tu gamba betul mesti lagi best. ala gate automatik tu kalu stop bukan beku pun, tolak je. ehehe

fara-D said...

hah yer. ni gate 'degil' nye spesis nih!! berat gle gate nye! tak tertolak aku! sliding gate, bukan gate cam umah aku tuH! isk

Chika Chika said...

mula2 rasa tak klaka.
lepas imagine...
mmg aku gelak.

bley plak tersepit.
aku pon xnah lagi tersepit kat gate. tersepit kat pintu bas penahlah.

Chika Chika said...

eddy...

cuba ko klik gmbr yg farah lukis tu. right click... set as desktop wallpaper eh. size dah ngam tu.... bagak gila gergasi.

Adian said...

ha'ah besa bukan main gambanye. hmm fara pasni wat dlm sketchup je la. lagi real. huhu

fara-D said...

ngeh! aku mmg nak org paham! isk!

Anonymous said...

motif?tersepit?

fara-D said...

ni mesti gdik! hurrr...
"apa motif2?! igt ni kaen batek nak bermotif2??ha?!"

isk....btol! tak tpoo!!

Chika Chika said...

jawapan "apa motif2?! igt ni kaen batek nak bermotif2??ha?!" dah jadi cam skema jawapan untuk soklan "motif??"


kan??


ahahaha

Anonymous said...

ahahaha/..sian2,kejadian nih di olah oleh nurul lagik skali..takpe2,tersepit kat gate mmg klaka kalo diigt2 balik..

Chika Chika said...

aiza penah tesepit kat chopstick.... ahahaha... aku tipu!!!