Thursday, June 11, 2015

#Projek130

Sedih tengok ini gambar woi, Kasut favorite penuh sentimental ini dirembat penyangak yang pecah kereta mek last year. Tenanglah kau bersama tuan baru, ye darling. Sobs!


Assalamualaikum.
Kan kan kannnnn aku dah bilang, tangan ni gatal click kat "New Post" dikala ketika tengah penuh tasks nak di selesaikan segera. Aduhai.

Baik baik baik!
Janji post ni a very short one.

Dengan ini, cik Paghah mengumumkan beliau baru sahaja berpakat dengan geng gegurls kesayangan melancarkan #Projek130

Apatuuu?!
Nak kembali ke kegigihan setahun dua yang lampau dimana tetiap pagi rajin training untuk 10km.
"Zaman gelap" telah sedikit sebanyak melunturkan perjalanan dalam arena long distance running ini.
Tak mengapalah, biarkan zaman gelap tu kekal sebagai masa silam *nampak tak betapa impak kuat zaman ITU, sampai banyak kali ayat bitter keluar. Trying to move on. Harap maklum. Kepada yang berkenaan, GET LOST!*
Dengan beraninya aku melantik coach si kecik hardcore hahahahha! Matila mek kena buli kaw kaw pasni! AAAA!
In sha Allah, impian nak run 10km without walk-intervals mahu dicapai ketika SCKLM tahun ni.
Ooooooh debor la pulak. 
Taak taaaaak! Aku tak kuat lari. Mental aku pun selalu tak kuat, end up 10km tu banyak lenggang kangkung rather than run sangat.
Menilai balik record2 masa berjinak jinak dengan event running, macam pernah je timing less than 2 hours for 10km. *ni kalau hardcore runners tengok aku bangga habis 2hrs 10km sure kaw kaw digelakkan nya...ye la, 2hrs tu orang boleh habis HALF MARATHON kot!! T____T *

Makanya, akan ku cuba dapatkan balik, or improve rekod personal kepada 1 jam setengah.

Bila target aku masuk Half Marathon??
Unfortunately, cita cita aku hanya sekadar 10km.
Jangan harapkan aku nak ketagih sampai Half Marathon sebab ....ok banyak faktor peribadi.
Tak larat nak list kan kahkahkah.

In Sha Allah. Amiin! ^_^

Yang Sedang Berkobar (dan istiqomah hendaknya),
Farah Diana.

No comments: