Saturday, March 19, 2011

wishlist

As salam.
HAHAHA.
banyak masa sangat ni banyak!!
*mata ke atas tangan didada*

TAPI.
tetiba lah hari ni terasa nak macam macam.
bukan makan-wise, mind you!
shopaholics kah aku?
mungkin. shopaholic yang miskin yang tak bershopping.
kahkahkah. hep!jangan gelak galak sangat, boleh?

ok lah. disebab kan aku banyaaaaaak masa sangat *mata ke atas tangan didada (sumpah rasa nak lempang diri sendiri sebab banyak sangat guna teknik sindir menyindir neh. hampeh farah. hampeh!)
ni dia lagi satu wish list barang yang sangat aku idamkan.
terima kasih lah kepada bff yang baru kahwin hari tu, dia punya pasal la yang mencetus keinginan ini. kenapa? sebab aku jadi tukang deco bilik dia sebelum wedding dia tuh. erk. ala-ala interior designer la tapi sunggoh malu nak mengaku sebagai interior designer sebab paling minimum effort dan kos. kahkahkah. (tentang bilik beliau yang dideco itu, nanti aku update next entry, ok?)

nah!


sumber gambar: http://www.blackanddecker.com/power-tools/PS14PKS.aspx


baiklah. perempuan perempuan shopaholic girly girly girl ala bucuk cayang comeyy comey kuci kuci cak memang mungkin akan rejam aku yang mengaku shopaholic tapi ngidam power tool!
erk. dan diketika ini, ketika menggoogle gambar diatas, terjumpa ini pulak:


baiklah. saya izinkan kalian menyampah dengan saya sebab saya sendiri entah sejak bila berkenan sangat dengan pink. truth is, tak minat pun pink. cuma, kalauuuu lah ada tool kat atas ni warna purple ke, pink ke....mesti comel. wait. kantoi! memang sawan pink! pffft!

sekian terima kasih. rakan rakan, boleh lah start kumpul wang, kongsi ramai ramai pun takpe, belikan tool di atas berwarna pink sebagai hadiah hari jadi bulan enam nanti ye. terima kasih korang! sayang korang! ^.^v

p/s: jangan terkejut esok keluar berita harian seorang perempuan yang duduk dikampung tunku cedera parah dilastik oleh kawan kawan beliau gara gara mengidam secara tak logik di malam hari. isk isk. sedeh!

9 comments:

suehana said...

yg pink tu comel!

saya penah mengidam nk ada toolbox sendiri jugak.

dulu2.

sbb suka nk bertukang bila tgok abah bertukang or buat kerja btolkan umah.

mmg minat, sangat2. pastu kalau g giant ke, tesco ke jusco ke, saya sgt gemar nk g tempat besi2 tu berkumpul. owh. heavan. even sekarang nih.

sbb tu la kot amek archi.. hoho, bukan nk design umah, nk buat umah. mwahahahahaha~

fara-D said...

yes~!exactly su! akak pun rasa gtu!
kecik kecik dlu, punya lahhhh rasa bangga kalau abah bawak g beli barang kat HandyMart (kat seksyen 14 dlu ada satu store nama handymart. DIY punya supermarket lah kiranya.skang dah takda dah.sedih!)
dan boleh sentap sendiri kalau tau abah p handymart tak bawak akak! hehehe

tapi the idea of amik archi tu akak rasa kita sama lah....maybe because nak bertukang! perghhh! (dan project paling akak suka is the wakaf! fuh! abis puas lah bikin semak foyer fkej - now fkab - tuh! hahaha!

suehana said...

hoho.. btol2. saya sangat gemar nk gergaji2, tukul2, simen2.. owh... bestnya... barula ganas! hik3.

dulu masa kt skolah kena buat replika cendawan daripada simen, punya la excited nk potong reinforce steel buat structure dia. bayangkan reinforce steel yg 10mm tu potong guna cutter yg besar tu, sampai guna kaki nk potong, punya tabah. pastu gaul simen guna tangan, habis menggelupas. wahahaha~ kenangan2~

ntah2, gadis2 yg amek archi ni pon sebenarnya mcm kita jgk. haha, ganas dalam keayuan. XD

Suehaily Mohd Jiwa said...

uishhh!akak2 saya ni mmg ganas abs!

Kak sue:btw setuju dgn kak sue yg toolbox pink tu sumpah comel

kak fara:samalah kita.tak minat pink tp lama2 dah boleh terima pink kannnnn??naluri gadis agaknya.nak birthday present yg ini ka?huhu

fara-D said...

NAK NAK NAK! Terima kaseh elly! Hehehe.

Afieza Azmi said...

*pengsan

Gil Ra Im said...

part tangan di dada, mata ke atas tu tak boleh tahan lah. adik beradik kitorang selalu sangatttttt buat mcm tu. teknik sindir menyindir rawks! haha

Nana Ibrahim said...

comel gileee yg pink tuuu

fara-D said...

fieza: haaaa...tu dia pembenci pink yang tegar dah muncol!

weeda: yezzzza! prof sentaphatimaknak is DA BOMB!!! hehehehe

nana: HAHAHA! and now comes the pencinta pink yang tegar pula! ngahaha!