Wednesday, November 04, 2009

gelak

quote yang gua rasa nak share.
sapa makan mee, dia lah rasa kenyang.
eh eh.
siapa makan cili dia rasa lah pedasnya.


woi farah. apa kau merapu?
suka hati gua la....blog gua! lu sebok pehal?

apahal kau marah marah pepagi ni? gua berbahasa basi je lah weh.
eh eh. gua marah ke? uuuh. lu aja la bleh sedih menangis nangis, suka hati gua la marah ke happy ke gila ke. hahaha. tengok ni aku gelak ni. HAHAHAHA! ngeeeh. ^.^


satu dua tiga lekuk, sapa bangang aku lekuk,
tiga empat lima mangkuk, aku tak heran pada beruk.

hoi hoi.
beruk mana pulak daaah.
hahahahaha. kasihan beruk kan. tak pasal pasal jadi benchmark .
tak pe lah, apa apa pun. beruk lagi comel.
jom esok kita pegi zoo, teringin pulak melawat beruk.
zirafah pun nak jumpa aku. eh eh.


mak aku kata, buat baik berpada pada, buat jahat sekali.
marilah buat jahat berkali kali! kah kah kah.
ish ish ish.


sup keladi tak buh garam pasti lah tawar....
uuuuh. tawarrrr tawarrrr tawar.
terima kasih daun keladi. sudah la keladi, nama je terima kasih kat kau, tapi kau tetap keladi. tunggu lah aku goreng kau dengan tepung nanti, baru kau tau panas nye minyak. eh? pulak?


apa yang penting.
ini blog gua, lu sakit mata, g derma kat orang yang tak mampu melihat.
skali gua dah rasa tawar, gua tak heran kan gula.
moga peti sejuk mampu menahan kedinginan hati.woahah!
hahaha. heran lak aku?

serius gua tak peduli. ni blog aku. aku punya hak nak marah nak sindir nak sinis. ini style gua deal with stress selain hempas bola tennis, bola tampar atau boling cuma semua tu skang aku tak dapat buat sangat sbb takda geng/cuaca tak mengizinkan. gua tak kacau blog lu, gua tak serang facebook lu, lu diam sahaja. jangan sampai gua naik tangan. kau pergi tanya kawan kawan gua dlu, kalau gua membebel, gua memang marah skejap aja. tapi kalau gua diam, lu pergi main jauh jauh kalau tak bersedia bernanah telinga kena hambur ngan gua. ye. gua tengah ugut lu ni. lu nak buat apa? nak boikot gua? sila kan. NOTE di sini ye, gua tak pulaukan lu, gua hanya lepaskan lu untuk ikut haluan lu sendiri. memandangkan lu sesak otak lutut bila orang cuba tolong dan guide. kalau lu memohon tunjuk ajar, gua lapang dada mahu suluhkan arah. tapi, untuk gua sukarela pimpin lu sekarang, terima kasih. gua dah cuba tarik lu cara baik, lu rasa gua bikin lu stress. maaf lah ye, gua tak niat nak stress kan lu. maaf ye. kirim salam kat jiran sebelah kiri kanan kau nanti.

4 comments:

chika said...

Rindunya masa kita 1st year. Zaman kita enjoy enjoy. takde kereta. Jalan kaki. Pegi makan naik motor. eiiiiii best best.

Kita fight. Kita salah faham. Kita sentap. Tapi still we have each other :)

aku said...

sape yg wat farah jd mcm ni?????

yeah!!we have each other...

rindu lah woi..nih yg benci ni..nak nanges plek....*____*

fara-D said...

chika:
yeah. and we'll still do the works though we bebel a lot kannn...hehehehe

ceeda:
apa? buat farah jd macm ni macam mana shida?? huuu.

tu lah....rindu kau sangat.... sangatttt!!! T___T
jangan nanges! jauh di mata dekat di hati. kehkehkeh.

nana said...

aahhaha....
citer pasal derma mata.... mummy citer x kat awak pasal erin suh mummy mintak org derma mata kat mummy... hehhe...

mummy kata mata mummy dah mmgg sakit... mmg slalu kena letak ubat,... dia suh mummy mintak org derma mata kat spital...