Thursday, July 09, 2009

mari berdansa!!

salam.
kebetulan lah plak time aku nak promote dance pad, puan chika lak dok promote wii. T-T (nangis dua baldi. dua je)

memandangkan diri ini tak mampu lagik nak ber-wii (ceh ceh. ayat sadis pulak...tp betul....penganggur la katakan.....), maka, mari aku ajak rakan-rakan berdancepad dulu. best wo best!

kalau ikot musim kat jabatan senibina ukm sekarang ni, kami riuh bising "ON dancing"
meh sini nak citer pe jadahnye lah dance pad neh ha?

tuuu...tu la dia gambo dance pad....
haha. well, untuk si pemalas keluar bersukan cam aku neh, menda alah ni amat la berguna dalam mengeluarkan peluh sehari hari. (woi woi. bukan malas la.... bz weh bz.... tak bz pun, takdak geng. dulu ada geng g swim kat danau dgn promoter wii tuh!skang, single ba. T-T *nangis lagik sebaldi.)

kadang kalo mood strikes, sejam jugak aku terkinja atas dance pad neh. pas tu, gerenti rasa cam kena cari screw driver nak ketatkan balik skru kat kaki neh. maka, jangan la main secara drastik. macam bersukan juga, kalo selama ni petang2 terbenam atas katil, tetiba aktif secara tiba2, rosak sistem badan kau woi!

ha. merepek lah nenek. huhu
senang je men mende alah ni. dan bagi si pemalu berdansa di khayalak ramai kat arked tuh; cam aku lah (ehek! uhuk uhuk!), this is the best thing ever! haha.
verangans jadik dancer skejap main menatang neh woi! kehkehkeh!

simple. macam tikar je. cuma sambung usb ke pc/laptop, install game dia, then trus loncat. weeeeeeh! nak simpan pun senang, ala.....macam simpan tikar la jugak. tapi, jangan la pulak kau pergi masuk dalam washing machine pulak konon nak menten kecomelan dance pad tu...adoi. alang-alang ko nak basuh dance pad tu, apa kata campak skali cpu monitor printer dan scanner kau skalik.... bagi kilat abis lah perkakasan IT kau tuh. ceh! *sarcastic ok. jangan kang nangis kat aku sbb betul betul buat apa yang aku sarankan. *


fuh! serius kat jsb dalam awal jun hr tuh, menular demam dance pad neh. time dok pulun siapkan topikal studies, time otak cramp tak dapat karang ayat, keluar la tikar dansa ni, dan melompat jam 2-3 pagi dengan studio mates. weh. rindu seh nak lawan dancing neh dengan bebudak studio. ada sekali tu, siap lawan battle dance 4 orang skali gus! serius kecoh studio dibuatnya. paling lucu kalo tengok 1st timer yg memang 'keras' dalam tarian neh, abis dihentak dance pad tuh (ni si nabil ngan beh la, bukan lompat depa dua org neh, hentak macam nak lubangkan lantai je. mujo main kat ground floor, kalo main menda alah ni kat tingkat 4, harus masuk harian metro melaporkan lubang misteri di bangunan fakulti kejuruteraan dan alambina ukm lah gamaknye....)

sekarang ni, gigih jugak main menda alah ni, ganti jadi aerobik katanya. main la sorang-sorang pun. sedih main sensorang...tapi takpe...tunggu i da betol-betol kompem jadi ra, pasti aku hasut rakan-rakan taulan berperang dansa suatu hari nanti. kehkehkeh.....

ha. itu dia entry tentang dance pad. (khas di upload kan atas request best friend ku yang nun di tepeng tuh! kalo ko nak menatang neh, habaq mai... aku leh dapatkan...cewah!)
sapa mau? email je fara-d kat diana_eno306@hotmail.com. nak tanya apa lagik? sila lah bertanya...hahaha.... kalo mau mende alah ni, kindly contact me via blog ni or email atas ni ha...huwwwaaaa...

5 comments:

Chika Chika said...

i pon ada dance paaaaaad
:P

MyNameIsPia said...

bape hinggit seketul tikar dance pad tuh weh?

fara-D said...

chika
haha. iya... tapi kan, yang batch baru (stok baru) neh cam lagik best weh... kurang sket bunyi ke plasti an nye....isk....

pia
haha. kalo melibatkan proses penghantaran dalam lembah kelang (cewah.) ada gak dlm rm 70. tp kalo nak pick up sendiri (sama ada di PJ atau di bangi) rm65 sajo...

MyNameIsPia said...

oh oh oke. later aku msg ko directly di hp atau pon di ym saje kalo aku konfem mahu oke. ngee! ;)
tak saba teloncat2 di umah juge. hahaha!

fara-D said...

orait. msg je. ado number aku kan pia....