Sunday, April 27, 2008

penat

entry ni di taip pada 22hb April 2008:
akhirnya....sampai gak aku di rumah. setelah berpenat lelah hangkot barang dari tingkat 4 kolej zaba itu. 3 years... da muak aku dok zaba yang cam neraka tuh. well, ganas la plak memetaforakan si kpz tuh sbg neraka kan? aish... no lah.... ok la... sepanjang 3 thn dok situ... tangis ketawa byk berlaku kat situ. kat kolej zaba gak la aku kenal org itu org ini (tak ramai mana pun yg aku kenal kat zaba tuh tp ada la 2 - 3 org yg merupakan bkn studiomate.hehe)

other than being with beloved frens di situ, nothing else yg mampu aku banggakan sepanjang dok zaba tuh...melainkan sekali ms 1st year dlu ada join team volley zaba...tu pon on 2nd game, kaki terpele'ot. sadis! benci btol bile semangat juang sangat berkobar2 tapi tak dapat di luahkan dek kerna kecederaan menghalang! sedey....

sebut pasal volley, cukup sedeyy sbb sepanjang kat UKM ni, tak dapat menceburkan diri dlm sukan kesayangan tuh. da hampir je join g apa tuh...MASUM... tp dek sebab ada komitmen lain; iaitu bengkel senibina dulu tuh...melepas peluang. sem depan? (oh yer...aku ada setahun @ 2 sem lagik utk ditempuhi dengan sabar...ehehehe) insya Allah...memandangkan topical study (senang sebut...tesis la...tp tak sehebat tesis sbb ia adalah topikal STUDY!) akan ku buat during short-sem ni... (oh... sekali dengan subjek struktur and working drawing PLUS measured dwg PART 2 yg terbengkalai tu... ) , maka subjek utk sem depan dan sem akan datang da kurang sket. tinggal design , u2 (aku amik kemahiran rekacipta), english for engineering, & hub etnik (the last two subjek akan di ambil sem final nnt...). sem depan, ada subjek design (a.k.a subjek killer yg bisa bikin org terjun ilang kewarasan...mcm aku! ^_^ ) dan subjek u2 tuh je... maka, masa tempoh pendaftaran kursus awal hari tu, tgn ini sangat la gatal g klik daftar subjek ko-k, walopon aku da langsai subjek ko-k dlu ; khidmat masyarakat. haha! subjek ko-k yg tgn ni sgt gatai2 daftar??? apa? haha... muzik gamelan. ceh! sangat la gatai naaa.... sangat!! ih! takde keje carik hal! bengong. tapi...tah.... pe salah nye kan. boleh kan amik subjek ko-k 2 kali?? boleh kan? erk...baru terpk...kalo tak bleh, camne ek?? eeee...entamlah...kalo tak leh, drop je la kan! ngiahaha!

and memandangkan sem depan cam tak byk sangat subjek (gila kau farah...sem depan wat housing da!! waaaa...takowts!) , maka ...er...maka apa ek...? ah....tunggu dan lihat saja lah!

ni plak di sambung pada 27 hb april 2008:
ayo! konon nak sambung edit entry...tapi da takda idea la... daaa

2 comments:

Chika Chika said...

GAMELAN???

wahahaha. aku tak da ingat langsong kita neh ahli kelab gamelan BERDAFTAR. dah lama benda tu tak da dalam kepala aku.AHAHAH. baru hari neh aku tersedar. aku adalah anggota salah satu kelab kat ukm. ahahahha. bukankah lucu dalam masa yg sama berbunyi semacam best sikit?????


alahai....

fara-D said...

masalah nye....berdaftar ke?? wakaka....yuran pon tak penah bayar....wakaka!! tp merasa gak mengetuk2 mende2 alah tu selama satu mlm kan! hahahaha