Friday, March 07, 2008

oLa. saLam….

Hmmm…bercuti satu sem daripada subjek design. Wat aku lupa macam mana rasa nye wat keje straight dari pagi ke pagi. Oh my my…. Aku seakan dah ilang keupayaan utk stay working as hell cam dlu. Resultnye? Of coz la kojo tak siap!wululu…. but then again, It wasn’t as stressful as it was before. Hmmmm…I wonder y… maybe the ‘break’ has taught me to be more relaxed and calm during these kind of situation; the critical period. Wuuuh! Heh. Of coz tdo aku sentiasa cukup. Lantak la org len nak sengkang mata wat keje ke apa, im doin it my way. Kalo tak siap, aku tanggung akibatnye sendiri, takda org pun yg akan ter-efek kan? Kalo aku siap pon, still no one’s affected kankankan?!!

Haha...see...everyone’s got their own way of working hard. So, be it.

Okies dokies. Off back to work! Ting tong!

p/s: aku still nak promote Stup Up2: the Streets. SANGAT best! Kenkawan aku yg baru g tgk pun da admit it was a blast! They even don’t mind if they have to want to watch over again and again at the cinema…see see SEE!!! I was right kan, that movie was splendid…still is!!yeah!

err… p/s:p/s(?!): hehe….oh yes, officially aku announce, tho aku tak banyak contribute kpd kolej kediaman terchenta aku tu, tp ak masih ada HAK sebagai pengguna utk bersuara. KOLEJ PENDETA ZABA UKM = DISASTER! They suck big time, man!! Seriously! …and big MONEY too!! It’s time for someone to make a move. Anyone’s with me?

(kes dinner tu hanya pencetus, tatau la org lain sedar atau tak, tp kolej tuh da banyak menyusahkan ramai org. well, satu2 nya KEBAIKAN yg ada hanyalah ruang tidur buat mahasiswa2 ukm, selain itu, they’re just bullshit yg menyemak ruang udara kat bumi ni. Sekian. Aku mungkin diam, tp diam2 aku tak bermakna aku suka apa jenis rubbish yang mereka campak kat aku. Wait and see…….

No comments: