Thursday, March 27, 2008

di suatu malam

cik nurul la chika kita ada mr sponge, aku? haaa....aku pon ada gak...aku punya MaeyL! setia menemani aku di kolej setiap malam...aku je kadang2 curang tinggalkan dia sendirian bila aku pulang ke rumah! mana bleh usung bwk balik umah, kang abah marah bwk balek ko maeyl.....ko nak aku kena marah ke maeyl??? huhu


entry ni sekadar menambah entry dlm bobo ni. adeih! aku ketandusan idea utk projek ID ni.... ada sesapa sudi hulur material2 yg sesuai di gunakan dalam ruang lobby resort aku tuh?? sila emailkan ke aku yer.... setinggi2 penghargaan aku bisa ucapkan! waaa!!


idea ID idea ID idea ID.....
ada.... tp tak reti nak kupaskan lagik mendalam jer.....
maeyl tolong bleh??? huuuu...hari tu maeyl tolong watkan model!! wuu wuuu!!! tp...dia lagik sonok dgr mp3...last2.....model aku tak siap! sampai ati ko maeyl!!! T_T

baiklah... mau tidur...kot2 mimpi dpt ilham ku...wuuu






k k.... nak siyes jap.... aku rasa, pasni aku nak lari ke bidang ID.... tapi....mampu kah? apa kata survey? *survey kejadah nye farah??? isk....* huuu.... mummy pon as usual, cam sokong gak! huhu. apa2 la....let time decide...mungkin masa bisa membunuh ketakutan dan membina kekuatan dalam diri ini kelak! renung2 kan selamat beramaaaal! *dush! kejadah ni?!!*

6 comments:

Adian said...

haiya, sikijap lu mau advertising, sikijap lu mau id pulak! gua manyak pining la. hehe

*pening seminit*

fara-D said...

huuu.....itu masa dpn yg belum ditentukan.,...kita bykkan pilihan spy nnt kita boleh pilih wat's best suit us!yeeha!

Chika Chika said...

ahahahaha. lama tak jumpa maeyl. lagi extremelah tolon buat model ka? si sponge BOO hanya buatkan autocad saja itupon nanti dia mirain dan tertinggang lah. ahahaha. tak berguna bukan mereka ni?

:p

aku keje kot pasni. tapi bukan kat arkitek firm.

fara-D said...

wah? kerja? ko ada kasik nama samb 4th year kan? haaa....kerja kah...mana? ahaaa....lama tak nyam nyam! masa da smakin mencemburui kita utk nyam nyam dgn bahagia...wuuuu

fievelski rensler said...

apa2 pun kita start dengan....

*bertafakur seminit setengah jer..jangan lebey2*


ayyyo che kak? ka mana line kamu mau pigi niey? cos apa kamu mau iniey? cosway?!

*larikkkkkkkkkkkk

fara-D said...

cilakak!! suko den la nk g line mano! hiks! alaa..... x decide lagik...ada 2 sem lagik kan (insyaAllah....) bleh pk betol2 lagik....leh cari2 potensi g.... tak perlu rush, kne decide btol2...akan ku pk scara tenang....