Monday, July 09, 2007

selamat pulang!

owh! sebelum saya melakukan fasa terakhir itu, saya mau umumkan....REPORT DA SIAP!! YEAH!! haha... in one nite? btol mcm beh kata. skali in one nite bleh siap! yeyey!

taaapiii...bertahan gak ek aku. walaupon mlm tadi cam rasa tak sanggop nak teroskan. bergolek2 i buat report tuh! and i really MEAN bergolek. haha! mana tak bergolek, dah duduk bergelek dpn tv di atas kusyen empuk. ceh! sambil mata katup, sambil tu gak bergelek gerek! (dah dah! dah stat la tuh!)

oh ye, apa fasa terakhir itu?

duh! PRINT the report lah! lalala....

eh...that's not exactly terakhir kan? the EXACT last action is giving it to the supervisor utk di check. hah! format sendiri aku wat. i dun care!sape soh tak aja dlu? dpt tau nak wat buku tuh pon dr rakan2 (especially a'ai. ) gila blur mula2 dlu (sampai ke habis blur sebenarnye eh! hiks!)

owh. dan dalam masa beberapa jam lagik, saya akan pulang ke kampus. haihhh

owh tidak. tak sanggup. 'satu' impian tak tercapai lah. isk. apa? lalala....

and owh lagik. sesunggohnya belon ini makin bertambah isipadunya! aaaa! sunggoh lalalala....

haish. selama ni kesah je psl ke'comel'an, tp tamau dibising2. tp kali ni mau bising gak. sbb dah makin 'gagah' nampaknya. wah duh duh...

owh buat kesekian kalinya. ku sedar baru bahawa ku packing belum. (ayat tunggang langgang. macam mana la lepas ujian memandu ni??)

apa nak bawak balik ah? kesemputan sem ni sbb bilik kat tingkat 4 (plus ONE kalo naik through blok F2=blok lama kesayangan! :'( waaaa) owh para rakan sestudio. sesungguhnya aku dpt rasakan korg terpaksa menapak petang nnt utk pulang dari studio, takpon pandai2 la kome cari rakan2 drebar yg lain yer. hehehe... sebab? sebab kete i penoh , i langsong dari villa i ni (villa konon. *dush!* sepak terajang barang sekaki dua...)

aduh. fara d ni tak abes2 kan, asyik nak jaga org je. adoih. nak wat camne, sedikit sebanyak, aku senang menjaga rakan2 aku. apa2 kemudahan yg aku ada, aku lebih senang menggunakan nya bersama sayang2 saya.... bukan kerna mau menunjuk, jauh sekali untuk mengharap pembalasan. (oh. just dont simply test me. coz i myself wud never want to know wat the 'result' is.) tapi sekadar nak susah senang bersama2. yes. i know. mummy selalu bising knapa farah sukaaaa sgt jadi pak sanggup. kenapa nak susahkan diri sbb org lain? owh. saya tak rasa susah pon. kalo saya rasa susah, jgn harap saya mau hulur bantuan. kalo saya ga bisa bantu, saya bilang. kan?

sayangi rakan2 anda selepas anda menyayangi Allah dan keluarga anda. owh.
seorang budak comel penah quote ayat ni utk aku :

u appreciate ur frens like we are an angel.

yoh! kamu bukan angel donk! hahaha! no la, it's not that i treat my frens super saiya punya. tapi aku cuma berkelakuan sebagaimana aku rasa terbaik n spy tak menyakiti sesapa. and owh. saya tau saya bukan seorang kekasih...ops! kawan yg sempurna. hey! no ones perfect aite! n percayalah, saya in pencinta (cewaaaahhhh! poyo je.) setaksuka mana saya kepada seseorang sekalipun., saya tak berhak utk menyakitinya. dan insyaAllah, aku takkan serik menyayangi rakan2 aku semua. walaupun aku tau aku punya sejarah2 hitam dalam berkasih sayang....ops lagik! gatai plak... tade lah...walaupun aku rasa aku mmg pernah melalui dark water dlm persahabatan, that has never been a reason for me to stop loving the creatures Allah send to me which are called FRIENDS! muah to everyone... never stop spearding the love!!!

err....kenapa tiba2 je aku emo mammoth nih? takde perkaitan langsung dgn kehidupan aku skang. aduhai. clear statement: saya MEMANG ratu emosi (dilabel sendri oleh diri sendiri! yek!)

and oh yer...SELAMAT PULANG KE KAMPUS. BAGI RAKAN2 YG BERLATIHAN INDUSTRI TUH (esp PZOL) ....SELAMAT BEKERJA! (pzol! da kaya nnt payongkan aku ngan cda ek!wahahaha!! payung daun pisang pon takper...her her her....) ^_^

2 comments:

Anonymous said...

wuuuuu... (nangis)

papepun mintak maaf bebanyak slame ni aku byk susahkan ko.

papepun, ko mmg rakan yg baik. terlalu.

wuuu...

-mylifeasame

fara-D said...

dah dikata kan...aku tak rasa susah pon... but thanks 4 appreciating! :) itu sudah cukup! XD