Thursday, June 28, 2007

are u sleeping?

dem dem dem!! i hate! i hate i hate!!!! hate it very much when i cudn't sleep when im supposed to!!!!
ayyo!! come on la eyes...get heavy quick!!it's tiring la to just stare into the ceiling and figure out when these eyes wud finally close and zzzz.... aaaa... please sumone help me!!

i know im used to sleepless nites...but when i have the time to sleep, i just cant put myself in. argh!! need sumone to dodoi me?? har har har...

yo...sleep la fara d!!! sleep sleep sleep!!!!!!
y tonite susah mau tdo ma??? seharian melekap muka kat monitor pun dah takmampu mau kiokkan aku ke alam mimpi dah ka??? aaaaaa......

WAT SHUD I DO??? lagu dgr suda.... online juga suda (and sedang...duh!)...siap dah off and on smula, still not sleepy!! cis cis cis! mau on ym, ym ntah mende problem dia...malas mau figure it out. aaaaa....jerit kang, mampos kena lepuk dek mummy!! kang terkejut maktok, mau berjaga dia sepanjang mlm! haihh!!.......

so sengal. adoi la.
oh yes. y not i use dis oppurtunity (eh...correct ke spelling nya??...ah..wat ev!!)
to start compiling my training report?? ha?? lazy bum!!
yeah yeah! kept shouting to myself to START writing those reports but yeah, just SHOUT! kill those habits off, farah!

yeah yeah!! whine all u can! yes yes... dat's it bebeh!! come one eyes dearie... get drowsy....zzzz.... signing off!zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


*y do i feel like cursing??? tahan farah tahan!! cursing is bad 4 ur health!! har har....
dem dem dem!!!cis!*
butt off the pc farah! stop crapping and start sleeping.theEnd.

6 comments:

Chika Chika said...

kesiannya u.
i phm camana dasatnya malam tanpa tidur tu. sbb dulu salu jugak aku alami sampai aku jmpa doktor sbb aku dgn sendirinya sahkan diri aku insomia. tp doktor kata aku normal je. maybe letih. maybe bukan letih fizikal tp kat pikiran. sometimes kita tak tau wut happen kat body kita. ada la yg tak kena tu... bcoz our body ni kan sistem yg ada limitnya....

tp serius... aku dulu salu nangis2 bagai sbb xleh tdo. esoknya nk sekola plak. mmg rasa nk mengamok sakan.

this is wut i learned from book. PINK color can stimulate u to sleep. x tau how. Maybe chemically boleh kot.but how eh?

Anonymous said...

lar,ciannye kemba nieh!!eh,i rase sebab xde emil kot,wahahah,tu yg xley tidow tuh..sy pon xley tido beberapa nih,susah beno,tp smlm gi bace magazine masak-memasak,tros kenyang dan tido..wahahah

fara-D said...

pink eyh? wow! bak kata beh...apa...seducing? har har....

emm....mlm ni try....celop maeyl dlm dye kaler pink...pasti tiap2 mlm lena nyenyak! hiks!

waduh kemba... mag masak pon bleh kenyang?? wah wah...camni... kawen nanti hidang kat husband buku2 masakan je lah... sonang cerita!!walala!!bes bes!! cpt kawen!!!

Adian said...

huhu aku spt yg tlah diceritakan terdahulu, cume xleh tido bile ade big event yg blom penah dialami akan berlaku keesokan harinya. maybe excited kot. eheheh slain dr tu, biase je la. tp mmg lambat sket utk aku tdo, xla cam sstgh org yg dapat bantal, 5 minit tros z.z.z.z

Chika Chika said...

ye. aku percaya kata2 adian. dia kalau tdo mengalahkan raksasa kenyang. ingat x farah camner sukarnya kita nk kejutkan dia bgn berbuka puasa. rasa nak je aku kasi kejutan electric kat dia.

fara-D said...

huh!tau takpe...adian kalo da stat mamai.... parah! rasa nak pijak2 je!! huh!