Tuesday, April 12, 2011

update[s]

As salam sekalian alam.

Fuh. Straight to the point, there are a few things been bothering bout my dear BoBo (this blog):

satu. links kat kanan nih. ada a few yang tidak valid. ada juga yang tiada. eh. ye. ada nak update rakan-rakan lain yang mana baru sahaja aku sedar kewujudan blog mereka (kasihan. maafkan penulis blog ni ye, beliau bab bab up-to-date sememangnya FAIL!)

dua. updates. ye. dah bermacam macam aktiviti menarik (kot) yang telah dilalui yang serasa teruja mahu dikongsi di blog tapi ada tapi. see? penyakit M tuh memang setia melekat lah. *sobs*

tiga. singgah menyinggah. oh. aku suka menyinggah di blog rakan rakan terdekat. memang suka. rakan tak dekat pun. asal blog tuh menusuk citarasa aku, memang tanpa jemu aku jemu. eh. tanpa jemu aku jenguk. jenguk je lah. nak drop comment, aduilah, atas sebab sebab tertentu, susah sikit nak meninggalkan tapak.

*erk. perlu ke farah? aman bahagia lagi blog mereka kalau ko tak sibuk sibuk tinggalkan komen.huh* diam kau Bo, DIAM! kasik chance aku berdrama sekejap <----- monolog dalaman. mental betul!

baiklah. cukup tiga point. sekarang,izinkan penulis menyediakan bahan untuk update seterusnya ya! good night, sweethearts!

*erk. kata nak sediakan bahan, tapi wish goodnight! nampak sangat kelentong mak henon – BoBo

*aku kata DIAM KAU, BO!! <---sekali lagi penulis diserang sakit mental. pffft!

1 comment:

Kak Lin said...

Mmg mental..hehehe...