Wednesday, October 15, 2008

teori

salam.
short update ye.
sekadar nak menghilangkan ngantok.

1st, thanks friends, for ur wishes and prayers for my recovery. (eceh! mcm orang sakit kronik suda!) sejuk hati mengetahui aku punya ramai rakan-rakan yang sering mendoakan kesihatan dan kesejahteraan. sayang korang! ^.^
next, anda-anda yang telah sudi datang ke rumah ku ahad lalu, trimas ye. hope u guys enjoyed it, ampun maaf atas segala kekurangan ye. huhu.
ketiga, ye. saya nak stop dah! sebab tuntutan kewajipan sebagai seorang pelajar yang kena langsaikan keje menimbun yg last minit ni. hampeh nye manusia farah ni!cuma semalam, tercetus satu teori dalam minda aku, di mana aku shoutkan dalam status ym aku sejak semalam;
"bila tido itu dirasakan seperti satu dosa, itu menandakan musim final submission sudah hampir"
walopon nak melelapkan mata sekejap, sambil mata tertutup, hati punya resah gelisah seakan-akan sedang membuat satu dosa besar dan bila-bila masa ketika aku tertutup mata itu, aku bakal disambar petir! woh! sangat ngeri imaginasi itu. semoga Allah sentiasa melindung aku, keluarga ku, rakan-rakan ku serta seluruh umat Islam di muka bumi ini.
being a fara-d, even keluar teori ngeri bagai, kalo terasa nak tdo tu....aduh! bantai jugak2 tido nye. haishhh..... apa nak jadi aku ni....sekian.

p/s: tetiba nak shout macam my dear kemba....
Aiza NAK gambar weh!! nak nak! oh, and sila la update ye. huks
cHika nak gambar jugak weh! gambar2 di umah i ler....
diriSeNdiri g wat keje la mangkok!!!!

3 comments:

Chika Chika said...

lain kali sila berhati-hati.
gila bengkakk weh kaki ko.
kesian betul.
seb baik muka tak berciri sakit. aku kalau sakit sket je (tak kira lah anggota mana2 pon), muka mmg dah terjelas macam org sakit. HAHA. Sebab aku mmg aku suka tayang muka sakit yang dibuat-buat/

fara-D said...

hukhuk. muka buat2 sakit khas dibuat2 terhadap orang2 tertentu sahaja! kehkehkeh! especially mummy la kan... harus lah mau bermanja dengan bonda kan! ngeeeeh

Anonymous said...

HUhuuhuh..
Gambo nak bagi,tp besar gabak..nak update,tp hati neh sedikit tidak bersemangat!
yeah,thanks fara 4 inviting okeh..i enjoy the yong tau fu..woih,a'ai makan banyak tuuuuuuuu