Friday, February 08, 2008

pusing

masih dalam mood memasang lagu Cinta Antara Kita. kemaruk......



kepala pusing. penin. nak muntah. seharian ngadap laptop wat.... keje.
tp, tak siap2 g.... tekanan btol wat keje rushing2 ni...
tp...puas ati gak! ngeee ! ^_^ *debik!Gedebuk!*
Tp (berapa banyak taaapiii daaa...)... assignment amalan pro?? tak siap g?
eleh...goreng sat je... gth tunggu contoh drawing menari2 datang depan mata jer! hiks! statement brani mati... mujo ada fara (haha! aku bukan puji diri sendiri er....) , i mean, fara elina, dua-pupu aku yg mana abahnya sudi memberi pinjam drawing c&s tuh. tebal ler sket report kami nnt norks! kihkihkih!
walopon drawing tuh belum kedapatan lagik, tp, terima kasih berbanyak yer cik fara! (isk...cam cakap ngan diri sendiri. yerrr.....saya FARAH juga, dua-pupu saya itu pon FARA juga!!) haruslah terharu mek dgn pertolongan yg anda usahakan. isk! yeehu!!

siyes. malam ni kepala da pusing, dek ngadap laptop straight dari jam 8.45pagi, sehingga jam 9.45mlm. ada detik sampai rasa nak muntah. berhenti skejap2 je, utk solat, dan makan menjana tenaga untuk diperabis kan! huks! jadi mlm.... pusing jadik! mau tidur, namun....letak kepalo jo eden jd bengong. mata tamau katup. nape ah? insomnia? ada sesapa sudi lempang aku kasik koma tak? takpe, terima kasih. aku tammo koma, nak tdo je.... smlm pun camni gak, penin2, na tdo tp tak lelap.

ada sesapa ada cadangan?

er...patot pon.....skang baru jam 11 mlm....mana nak lena g....

taaapi....wa mau tdo awai la...wa mau bgn awai.... wa sula penat wo kerja keras dari pagi buta! (buta la gak.....kalo tak, salu, tgh hr baru stat keje)




sementara menunggu kepala makin pusing dan menari2 ke alam tdo,

aku sebenanye, terharu tgk erin. she loves her sis very much. somehow, her sis sangat dingin to her. jeling tajam sentiasa. well, maybe kakak nye saja tak tunjuk kasih sayang dia kat si adik. but erin, even tho she can make us go crazy and most of the time, she drives us nuts, her ego yg sangat la buat manusia rs nak bunuh dia.....tp, aku kagum dgn kasih si anak kecil (yg tak berapa kecil....) ini. no,i wish not to tell cerita apa yg buat aku cakap gini. it's just that i know, her love towards her family is such a beautiful component that makes her special. u may say she's super emotional when she cries like crazy on the dramatic scenes of a drama ; eg: hero mati ka...kingkong tu mati ka...; but, itu menunjukkan betapa budak ini sebenarnya punya nilai mengasihi yang sangat tinggi. betapa sekeras2 hati dia yg degil tu, ada kelembutan kasih dalam diri dia. mcm satu 'drama-sabun' "lakonan" dia tempoh hari, dia menangis sakan tgk kakak dia dtg ngan mama dia pick her up. i guess, she misses her sis so much, she wants to hug her sis, at the same time, sangat takut if kakak dia refuse to hug her back. (owh. kakak dia sedang menjalani LPKN, and was back for CNY) i had to drag her to hug her sis, since she was trying to hide behind me. yes, i can definitely say, she misses her sis damn much, despite kegarangan kakak dia towards her tuh.
kakak.... if u ever read dis, lembutkan hati sikit ke erin tuh. maaf, farah bukan menyibuk hal kakak, n tak berniat pon nak tunjuk baik or hebat,farah tau, she annoys us to the max... and she always gets on our nerves, but believe me, she longed for ur love n attention. she needs u as her big sis, the only sis she has.... and do believe me, she 'came' into dis world for a reason.....

isk. mak sedih plak ber emo2 gini... isk... mmg dasar ratu emosi. *DUSH!!!*
dah. berambus ko fara-d!!!!g tdo!
BAIKLAH!

13 comments:

Adian said...

uu rajinnye wat keje satu hari. arini saya bersiar2 ke giant dan tesco demi untuk mencari earphone yg murah namun tiada yang murah terpaksa juga membeli yang tidak berapa murah itu. jahanam. baik g mydin.

erin tu slalu tinggal ngan kamu oleh sbb itu terjangkit keemosionalan kamu skali. hehe

fara-D said...

cis cis! mungkin juga.....

aaaa....

Anonymous said...

aku pon. buat kerjaaaaaaaaaaaaaaa kerjaaaaa sahaja. sepanjang cuti. tapi dlm 3 hari ni mmg non-stop dah. hati pon panasssss ja. Report baru siap. poster blom buat. panassss nya hati.


\O_
/\ <---- its me, main pedang

fara-D said...

kesian....membe aku ni sakan wat kerja sampai kecacatan otaks!! hiks!

Mommy Lily said...

salamm fara. suke baca blog student2 ni...teringat lak kisah2 lama masa jadik student u...

fara-D said...

mommy lily
heheh....sonok kan jadi student...huhu! takowts nyer nak masok alam pekerjaan nnt...waaa.... nak jadik student forever...bleh? ^_^

MarlissaMusa said...

hehe..tudia aihh..beremosi secara berleluasa..adakah ini penangan sebagai student archi final year?hehe..all d beshhhhh!muahhx!:)

MarlissaMusa said...
This comment has been removed by the author.
fara-D said...

alorr...takde la kak...
eheks....oh..alasan tu tak relevan la kak, sbb i bkn final year. huahaha!

Anonymous said...

er actullay x bape paham..
erin tuh dak mane?
nape sis dia so garang?
huhu

rindu bobo

eheks,,~~

-mclong-

fara-D said...

erin tuh adik sedara aku la mcLong!baru darjah 4. kira seluruh sepupu sepapat aku belah adik beradik mak aku, dia la paling bongsu. akak dia takgarang.... dingin jer...

Chika Chika said...

aku nak tambah jawapan kpd mclong (chellamakk.. mcm blog aku plak) :

Erin; selain sepupu sepapat farah termuda, dia juga seorang pencetus peristiwa biasa kpd luarbiasa. Seorang pemikir yang selalu berimaginasi sedih dan melankolik. Seorang budak sekolah ber-kerjaya sbg drama queen. Juga seorang yang sayangkan orang lain secara puitis.

chellamakkkk.....

fara-D said...

aiseh! terima la jwpn chika tuh mcLong....persis dan jitu!! huhu!