Tuesday, December 19, 2006

update...akhirnya??

pergelangan tangan da terseliuh akibat praktis menjadi seorang nurse...atau mungkin lebih wajar dikategorikan sebagai praktis menjadi ahli bina badan yang sedang angkat berat demi tournament akan datang.... maybe juga sebagai seorang buruh binaan yang ulang alik mengangkut bahan binaan...?

yang nyata...kini sedang berusaha menjadi pelambong laptop yang berjaya.

kesah nya... al kisah sebenarnya...??

to be continued.......................................

mari sambung melambung!!!

9 comments:

Adian said...

ooo wat prolog plak ek. ingat ape, teaser film? huhu

fara-D said...

ahaha....call it wat ever u want, adian!!
sonok plak wat entry pendek2 camni... wat org tertanya2....kehkehkeh

Adian said...

wat org tertanye2 pun, jgn lame2. org akan tertanye2 dlm 4-5 hari je, pastu org lupe dah. baik cepat!

Chika Chika said...

loh.
kata ar nk wat drama bersiri
cam bawang merah bwg putih.
108 episod.


jom adian, kita sabotaj drama dia klu dia brani nak jd produser drama swasta.

ekekek...

fara-D said...

adoi....mana aku nak update nye.... kalo connection cam s**L , gara2 laptop aku yg SANGAT canggih ni.... dah ilang sabar dah aku la ni....

Chika Chika said...

bila aku available ko mmmg offline. aih... nak bincang ni... aku rasa sgt tragis la diri ini :(

fara-D said...

uhuhu....sakit ati tol ngan laptop aku nih....makin hari makin menjadi2... ni pon ngah guna laptop abah aku... tp sama je, adik aku conquer!! kiter set date nak? dgn cara itu jer aku bleh online dgn alasan aku dah janji ngan ko.....kirenye aku kena book penggunaan tenet beserta alasan baru bleh menepis jenglot bernama anep nih!!huhuhu

Chika Chika said...

ok. settt. ko la set time. aku punya pc sdn bhd.

uiks... ko kata dia jenglot? muahah.. jahat jugak ko eyh

fara-D said...

hmm... bese nye bila aku bgn pagi kol 9-9.30, then tros mandi.pas mandi dan brekfes aku musti on nye... kol 10 aku stop nengok conan kat tv 3 ... XD then kalo adik aku membuta lagik aku on la tgh hari....tp tatau la waktu beradu ko masih siang lagik skang ni... ^_^
ekekek....apa kata mlm sok? (21 dec 2006).....kol 10 ke atas? kasik can sama itu budak guna b4 10pm...ok? ke ko nak lewat mlm lagik???uhuhu

i jahat ker??? mana mana??? tak jahat larr... (^o^)