Thursday, September 29, 2011

Am still alive

Assalamualaikum.

Oh. Should I just dispose this blog?
Barely updated. Haha.
So many things to share yet remain silent. Hoh.

Still. Demam.
Semacam previous post.
Demam KDrama. Dan nampaknya makin maju dah terjebak Kpop pulok.
Oh. Tak tak. Bukan peminat Kpop Kdrama yang tegar.
Cuma gigih je.
Suka tgk makhluk Allah yang indah2 itu! Hehehhehehamboikaunyahhh!
Jangan tanya nama pelakon mana artis mana penyanyi mana yg aku dok sawan sangat, nama lagu nak suruh aku nyanyi lagu2 Korea tu pun confirm gagap tergeliat lidah aku nak sebut.

Dan sekarang, atas pengaruh dadah. FINE! Tak lawak, farah!
Atas pengaruh rakan sebaya yg tak la sebaya sangat yang muda setahun dua tapi jiwa tetap I yang paling muda ni, dah terjebak melayan Running Man pulak. Ok. So far 2 episod.
Layan variety show macam Running Man tuh bagi aku, tak boleh secara pukal. Nanti x pasal kena batuk kokol dek gelak tak henti. (Kakak aku dan mummy dah risau dah adik/anak no3 depa nih dah serupa tigasuku dah gelak sensorang kat atas! "Cam pontianak!", kata nana! Cis)

OMAKkKAU! *melatah sebaik henpong tercampak ke muka dikala sedang mentaip entry ini*
Ok lah, petanda suruh tidur segera sebelum muka lebam lebam dihempap henpong secara bersiri.
Sekian.
Selamat malam (pada yg membaca entry ini waktu malam) kehkehkeh!
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: