Thursday, July 15, 2010

memang la aku nak kahwin.....

Salam semua.

apa macam, sihat?
hmmm... apa mau cerita ya disini.... hmmm....
ye ye.... nak cerita ke tak ye? post gambar satu gedebuk sahaja lah disini.....

sila click pada gambarajah untuk imej yang lebih jelas


haikk??
hamboi....nak perli aku ka? ini macam punya spam pun wujud kah dalam alam maya sekarang ni ye.
celah mana la pula wujud encik william ni lah hai.... umur empat puluh pula tu...
hamboiiii..... mentang mentang lah eden single mingle lagik, spam spam ni pandai ye mainkan perasaan aku. *down skejap*

apa apa pun, jom gelak! antara email email spam yang sering menempek dalam semua email account aku, ini lah yang paling menarik perhatian. terima kasih ya.... this is definitely a good laugh! cheers people! selamat beramal! ^.^

9 comments:

Adian said...

omg you actually READ spam2 tu? haha. aku kalau email2 mat salleh mana bertajuk "hi" "good day" bla2 trus aku delete.. tah2 ada email yg betul2 hantar untuk aku pun terdelete (haha prasan). your scarlet lips katanya

fara-D said...

tak de la....before this memang delete trus.... tetiba hari tu cam kebosanan amat (lagipun, account yahoo aku tak la banyak sangat spam bagai....) bukak je lah. spam2 salu email subject dia salu tak la selawak gila neh! adoi.

aku said...

ahahahahahahaaaa........

maaf farah, ini lucu...

hahahahahahahhaa....

aisyahmokhtar said...

HAHA aku suka!

Aliesha Kirana said...

haha..sgt xleh blah.. dh le puji melangit... english tunggang tebalik ngaku bljr oxford..ahahaha.... terbaeeekkkkk!!

chika said...

cuba kau respon.
Tengok.

atom28 said...

hahaha..wah.

fara-D said...

ceeda:
ya.. aku juga merasakan ia amat lucu.sbb itu lah aku post kat sinI!

aisyah:
kau memang! namun, tak mengapa...ini hanya spam. mana mungkin scarlet lips aku ni dipamer di profile aku katanya. gila!

ella: ahahahaha! spam ajo...abaikan aja.... macam2 lah hai kan skang neh...

nurul:
nak aku respon???
"am an assistant architect whose quite tired of doing so, thus waiting for her prince charming to come ask her hand for marriage. am not able too see your page yet, so may i ask you how you look like? your mail totally inspires me and am nowadays hardly sleeps just thinking of you, though we havent met, the thought of u melts my heart..."
erk. kalau aku respon camtu....gila mati terjerut aku gamaknya!

iman atom:
hah!apa khabar org toronto! haha

CHIKA said...

Taklah. Kau respon begini ye ;

Dear mr.engineer,
If you need love, I need money. We are meant to be. We'll be a perfect couple.

Kindly transfer your love to this account ; 'sertakan nombor akaun bank kau'

With love.




LOL.