Sunday, June 20, 2010

fakta farah:pasca archustic.

salam.

halo halo semua. miss me *ces~! perasan lah kamu farah!!*

Archustic, dah tamat. Alhamdulillah.
walaupun masih demam archustic, dan ada sisa sisa urusan pasca archustic yang masih sedang diselenggarakan, namun, kehidupan dah kembali kepada rutin seperti setahun yang lalu. erk. not exactly la kot sebab kalau setahun lalu, di saat begini, aku sedang gigih menyiapkan kajian topikal. haha.

ye. archustic definitely telah memberi impak sangat besar kepada sebahagian besar mereka yang terlibat. orang lain, impak nye macam mana, aku tak berapa pasti la.... apa kata korang listkan jugak. haha
as for me, meh sini i listkan 5 lagi fakta farah, tapi versi pasca archustic k.

1. masih...diulang; MASIH menyeret handphone dan menjawab mouse. tapi kali ni lain sikit, orang buzz kat ym, aku pegi check handphone utk read new message. bila sms masuk, aku sakan garu kepala sapa buzz kat ym sebentar tadi.

2. telah memanjangkan lagi arah perjalanan walaupun hakikatnya telah berusaha menggunakan jalan pintas. sense of direction masih tingtong.

3. selipar sebelah brown, sebelah lagik selipar tandas kaler purple. dan tanpa segan silu melata keliling studio dengan "fesyen" comel tersebut. (kann....dulu gelak sakan si faeez mismatched his slippers....ish. padan muka!)

4. pantang duduk tak buat apa, gerenti mata terus kena gam!! haish....

5. praktis interview dengan Tam; anak kucing kaler itam belaan mummy. =.='

2 comments:

Adian said...

Tam pulak ke, aritu kata midnight bagai. hahaha

fara-D said...

tu la pasal..... mak aku la....lagi senang panggil Tam katanya....isk isk