Saturday, March 06, 2010

wishlist SATU

tu dia. wishlist SATU katanya. ada lagik. tapi buat masa ni, meh update dengan yang SATU ini dulu!


ok fine.
mungkin menatang alah ni dah basi.
tapi tiba tiba aku came across this thing.
dulu macam terdetik jugak, "ek ehh....macam best je menda alah ni..."
tapi, takat detik sajor lah katanya. tak la pulak semacam meroyan ke hapa.
akan tetapi, lain pula hari ini. terasa semacam mahu ke lowyatt this instance and mencari menatang alah ni serta merta! sangat mahu oh!!!!! grrr....geram betul!!!MAU MAU MAU!!


oh! tak kiralah aku berbunyi peghak bin jakun ka... outdated ka... basi lemau sakan kaa....
tapi sekarang seperti teringin sangat menatang alah ni! huaaaaah!

ada sesapa tau mana nak cari menda ni (pada firasat, merasakan ada kat lowyatt pun!).
pendek kata, ada sesapa ada info:

1) HARGA menatang neh (tak kira lah band hero ka guitar hero ka band hero ka...)
2) so far, aku browse internet, ada for xbox, ps2, ps3 and wii. untuk pc ada? (tapi kalo ps2 punya pun boleylahhh.....*sambil berkira kira nak kebas ps2 Hanif*)
3) tempat/website yang ada jual kejadah ni di Malaysia

ok. cukup 3 soalan cepukmas dari aku. sila jangan gelakkan aku.
rasanya, aku bukan lah the type yang gila game sangat kot. paling excited pun, main dance mat. tu pun ikot mood,and kalau ada geng yang sama sama excited sakan.
untuk yang ni, ada yang nak join aku main menda alah ni sama aku? ahhahahaha.




p/s: sebab sebab lain sangat berminat menda alah ni is because nak belajar main gitar betul malas. HAHAHA!

No comments: