Wednesday, May 06, 2009

salam.
farah, sempat kau update entry ye! dalam dok kalut kejar masa tuuuu!!


well, apa gamba atas tu?
oh. TIADA KAITAN dengan yang hidup atau yang mati.
TAK ADA ok!!


emo plak?


mana...sapa yang emo? cakap sket bila masa aku emo??

manaaaaa weh manaaa....
mana ada farah diana (bukan nama sebenar), yang bangun pagi (pagi ker? 11.30 am, pagi lah! kahkahkah!), lalu berhajat pulang ke koleh memandikan diri di kolej. namun gara-gara mamai sedikit. sediiiiikit saja mamai nye, dan turut disumbangkan faktor jalan tar yang kurang rata, beserta kondisi tanah yang agak lembut, maka mangsa jatuh tersungkur posing baik bak bersantai di pantai berpasir putih indah di sapa angin bayu serta deruan ombak.
hoi! apa gelak?
aku dah kata, bukan nama sebenar. rekaan semata-mata tu.
mana ada farah diana (bukan nama sebenar) jatuh tergolek sehingga kaki kiri nya sedikit terseliuh dan kini jalan macam penguin. mana ada. AKU KATA TAK ADA!! (eh? emo lagik...takda sudah la farah ni....hisy!)

gambar di atas saja je aku tempek, sekadar menghias entry. takda ...aku ulang ..TAKDA KAITAN pun dengan kejadian pagi tadi (erk?)







TAKKKK!! AKU TAK JATOH LAAAA!!!



ps: dengan ini, aku merasmikan aktiviti jatoh tergolek adalah aktiviti rutin sekali setiap semester. sapa nak join, meh isi borang. mujo kali ni tak seteruk ini. kalo tak, harus mak aku anta mandi bunga taik ayam air perigi lapan belas perigi serata dunia neh. cis

eh? tadi kata takda kaitan??

(-.-")

10 comments:

Anonymous said...

kak fara....samela kite...penjatuh yang paling unggul di dlam studio masing-masing..hahaha
celet skett...

(hani)

fara-D said...

hahahaha! ada jugak pelapis i menyambung tradisi aktiviti tahunan menjatohkan diri rupanya!! sep sep tom tom ah hani!!

Adian said...

hahaha sebbek cctv tu masih blom berfungsi.. kalu x tetiba tersebar video youtube baru.

fara-D said...

kuangjaaaaa kau adian! shuh shuh!

yin said...

tula akak..agak2 kalo nak jatuh tu biar jatuh ditempat yang betul...(dengan jelingan manja n senyuman penuh bermakna sambil mengangkat kening)

fara-D said...

apa makna kau! shuh shuh! g wat design tuh! huh!

I.L.Y.A.N.I.E said...

Weyh ko jatuh lagi ke?
Wakakakkaa
oppsss maafkan saya.
saya x gelak
wakakaaaa

=)

fara-D said...

hep hep~.~ amboi mclong!!! mana de mana...

tak ah....mana de jatuh... mana mana mana?!!! MANA! (eh. tiba emo!)


*denial mode. kahkahkah*

fievelski said...

~~alaamk..baru nak nyanyi lagu jatuh tangga cam kat kak rokiah itu...luper plak...lalalalala

fara-D said...

sadap u gediks!! sekeh kang!