Wednesday, September 24, 2008

dikala bosan [walopon sedang banyak keje]


11 comments:

Chika Chika said...

farah,
takyah taip balik pon xpe.
leh baca jelas dah dari buku tu.

huhuh. gud idea :P
selamat ari raya!

fara-D said...

kahkahkah! saje je type balik.... tgk la tajuk tu....dikala bosan [walopon sedang banyak keje]

huhu

norasidah said...

mmg sgt bosan kan ko..hahahah..aku br nk ckp mende yg sm..x yah type balik..

fara-D said...

wah cda! 1st time berpenampilan dengan nama asal mu! ho yeah!!

ye la....aku delete yg aku type ni...isk...

Adian said...

k pasni sume entry wat camni k. hehe

fara-D said...

haha. gila ko.


pasni...entry sume scan dr butterpaper.kih kih kih

Adian said...

uhuu... plan elevation section dan perspektif says it better lah kononnya ni? hahaha

Chika Chika said...

wah wah.
scan ar semua benda. Nota struktur sekali jangan lupa. Kah Kah Kah. Nanti lecturer masuk blog ko confirm menangis air mata kristal.

Anonymous said...

Hahaha..
Kemba,gud idea nieh..
Seb sy takde scanner, kalo tak, abes diary aku sume aku scan!

Aida Zahrol said...

fara...

ternyata....



tulisan anda tak berubah...


hahahahahaha...........

fara-D said...

adian
blog ni nak sumbat kan elevation perspective bagai? hahaha. tu nama nya da memang bosan gile ngek nye tahap tU!

chika
keh keh. nota i kan dlm computer, mana men scan2 dah weh!

kemba
haha. amalkan teknik kami di studio sekiranya terdesak takdak scanner; guna KAMERA. kamera ada kan aiza kan? hahaha

aida
ehek. hai meh? ingat ko ek kt handwriting aku.. erk. sunggoh la burok tulisan ku itu. huahaha!