Wednesday, June 17, 2009

pheww!

ok. what's done, done. insyaAllah, that's the end of the first phase.
(apa kau merapu farah?!)

heeeh. dah. aku nak maksudkan, segala subjek aku dah abis semua. tinggal menunggu keputusan topical study ku yang ... err.... ok. jujur, aku memang hampa dengan diri sendiri sebab produce kerja kajian topikal yg sangat *tutttt*. tapi what u give u get back lah, sapa soh malas malas awal-awal dulu. kan dah ujung2 jadi camni. dah. malas kupas isu ini. life must go on. move move!


3 years plus one (ngade btol! sebut 4 sudah...ces!) years of studying architecture in ukm, macam macam lah. nangis gelak menyengal menyewel sedih happy gadoh ngamok depress blur. name it, semua penah dilalui.

.........
ish
blur plak nak tulis apa.
ok.
you're such a turn off farah! ceh!


ye. nanti aku dah jumpa kembali soul aku yang hilang tu, aku update kembali.
just to let the world knows, im done. (ceh!)
poyo, yes i know. tapi ada aku kesah? hahaha.
and to let people know, skali lagi aku dilanda dilemma. ok. bila konflik dalam diri ni dah reda, akan aku update ok.
hisy. kau ni memang sakan berdrama. nyampah ok menyampah!

tentang workshop kat uitm baru baru ni, aku malas nak update sebenarnye. maybe sebab aku hanya ke sana secara biskut iaitu secara kejap ada kejap takda. ni gara-gara berpulun menyetelkan topical study lah ni. cuma aku syukur rakan-rakan dan adik-adik archi-ukm sekalian semua comel comel. eh. ah. btol la.
terharu bila one of my batch yg da grad mengeluarkan statement (melalui perbualan kami di ym tempoh hari. ceh. sapa tah yang cakap tuh...hehehe)

"korang semua macam satu, dah tak tau aku nak beza mana 1st year mana 2nd year mana 3rd year."

eceh. padahal sbb cik pengeluar statement da lama kot tinggalkan ukm. haha. takpe, statement beliau sedikit sebanyak memberi semangat dalam mengendalikan event seterusnya. (sayang kau shida. eh. kenapa tetiba keluar nama shida? hi shida! haha!)

hmmm. apa lagik? oh.
sudahlah farah. kau suka merapu kan. please grow up! :P
banyak hal lain perlu diurus kan.
dan sebelum mengakhiri nukilan (ceh ceh ceh. prasan lagi woi!!!!) ini,
disini ingin saya mem-promote dance pad.
ececeh! dah jadik dealer dancepad pulak.
dah
dah ramai sangat teruja, baik aku tolong jadi dealer terus. sesapa berminat? sila rujuk blog. eh. sila khabarkan kepada farah diana ye. leave comment on this entry or kat shoutbox pun boley.
dah dah. cik farah diana, sila jalankan tugas anda skarang. tugas apa? tugas menidurkan diri. kahkahkah. (ok. that is SO LAME, farah. maaf)
tak lah...got some stuff to be taken care of. so, till then, take care y'all!!!mwah!!

p/s: entry promosi dance pad akan menyusul. skang sedang busy sket. nanti will update soon ok. mwah!

14 comments:

ST_one said...

Tugas anda sekarang? Of course la, Timbalan Pengarah architectural workshop 2010, huhuh!

Go Farah! You are still the best Farah i know since 1st year! (haha, tiba2 je...)

aku said...

kamon guys...ukm rox!!!!
hahahahaha...sape lah pengeluar statement itu...

cume 1 je farah..satu...

yakin+semangat..eh mcm dua jer..ok, pape je...hehehe....

fara-D said...

sansit
haha! shhhh!masih rahsia neh!! :P
and u're the best sansit i've ever known!!(hehe...perhaps the only sansit lah ....:P )

ceeda
ntah la shida..sapa tah kankankan?!

kira satu lah tu.... ada tambah situ!

oi! ilang lagik ko smlm. cis! tak cukup ilang secara pantas kat uitm.

fievelski said...

hohooh....sonok jadi dealer dancepad?

aku said...

hohoho...bes plak men hilang2 ni..uisy,,xpasan plak farah jd timbalan pengarah..peerrgghh..smlm dh perasan dh, xsempat nak menyakat jer..walawey...lepas ni farah, ko kene jd keras sket(??)..aku harap ko tau kenapa aku ckap mcm ni..hehehehehe...nanti2 kalau mau kan bantuan or sokongan, panggil saja kami(kami??)...pasti datang.."kami xbesar..dan kami xkuat..bile kami bertiga, sume jd huru hara",,hahahaha

fara-D said...

gedik

sonooook! haha. tp hr tu amik stok sket je....pasni nak amik byk sket stok.... br syok. haha!


ceeda

heee...ye shida, aku tau kenapa ko ckp camtu. thanks sbb remind aku! :P (and patot tambah "farah, ko kena lebih rajin! huaaah!!")

aku suka la lagu tema kau kasik tu...camm seswai je weh!! sukaaa!

kami xbesar..dan kami xkuat..bile kami bertiga, sume jd huru hara

.ib. said...

hey farah!

em.. dancepad yg bru samapi tu including mine ke? u tolong bayarkan eh? aita kate u yg handle... hehe ;)

fara-D said...

haah. nak satu je kan?

huhu. stok tu pun, last batch for yg rm55 punya. after this, dance pad tu rm60, sbb yg rm60 tu lagik tebal.

.ib. said...

owh great! aah satu je.. tp bile nk p amek eh... sbb weekn ni tak dpt pegila.. tlg simpan dulu ye.. hehe.. btw, many thanks! ;)

Adian said...

eh aku rasa aku penah komen entry ni... hilang plak.. terlupa send kot. hahaha matila dah xingat tulis apa. lalalala

fievelski said...

haah..aku jua rasa penah komen...ops..ade je kat atas..tak hilang pun..cuma teruja melihat bilangan komen bertambah..

fara-D said...

oi oi. gdik. kau saja nak perli aku eh?! konon teruja tgk bil komen bertambah...tu nak perli bilangan entry TAK bertambah tambah kankankan?? cis bedebedah btol!

HidayahSham said...

nak tau pasal dance pad,bule?
XD

fara-D said...

buleh buleh. next entry akan menceritakan dance pad. kalo ko mau tahu lebih cpt, msg je aku sham!!!