Monday, March 28, 2011

Internet

As salam.
Pertama sekali, ingin saya ucapkan terima kasih kerana sudi membaca coretan saya di blog ini.

Lek luuuu. Kau jangan nak kalut buat ayat salutasi bagai pulak ye cik farah. *dush dusH*

Buat pengetahuan sekalian alam, penulis blog memohon sejuta keampunan kiranya membiarkan (jika ada) komeN anda sepi. Sesungguhnya, penulis tersangat menggelupor nak reply komen komen anda (ni dah tahap perasan readers ramai neh! Ewwww!. Sunggoh santan oh penulis blog ini) akan tetapi, memandangkan medium pengantara dunia nyata dan maya penulis buat masa ini hanyalah via henpon dan pc opis yang block website blogger (wpun masih bisa baca blog kawan kawan sekalian), maka, sedikit sukar nak leave comment. Begitu juga halnya dengan nak leave komen pada blog blog yang si penulis ini singgah, juga tidak kesampaian membuat onar. Eh eh. Tak. penulis tidak sekeji itu nak ngaco blog orang. Kalau ada pernah terkacau blog sapa2 tu, ampun kan patik pacal hina ya. Sobs.

Maka, jangan segan silu ye singgah di rumah saya yang kerap. Bersawang neh. Hahahhaha. Penulis singgah je pelbagai blog rakan rakan, rakan kepada rakan rakan dan sebagai sebagainya, cuma tak berdaya meninggalkan komen. Harap maaf ye sayang sayang sekalian.


OK FINE. Aku pun tak faham kenapa aku punya entry kali ni sebegini bunyi nya. Heh. Mungkin khuatir ada readers fikir aku sombong biarkan komen mereka tak terjawab kot?eh. Tapi, tak pun banyak komen yg aku dapat kot.
Kasihan ya penulis ni, kecelaruan identiti betul. Sekian.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments: